Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلاسی گفت: به منظور حمایت از ایتام و خانواده های محسنین و جمع آوری نذورات و کمک های نقدی نیکوکاران و عزاداران، پایگاه های این نهاد در سطح استان و مشهد مقدس هم‌زمان با روزهای پایانی ماه صفر مستقر می شوند

«حسین گیلاسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با اشاره حضور خیل مشتاقان زیارت و عزاداری حضرت رضا(ع) در مشهد افزود: این نهاد امسال در روزهای پایانی ماه صفر نسبت به ایجاد ۴۶ پایگاه جذب حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و نذورات و خیرات نیکوکاران اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی افزود: پایگاه‌های ایجادشده در این ایام شامل ۱۷ پایگاه در مشهد و ۲۹ پایگاه در سطح شهرستان‌های استان می شود.

 

گیلاسی با اعلام اینکه این پایگاه‌ها از امروز (‌شنبه) شروع و تا سه شنبه ۷ آبان ماه ادامه دارد بیان کرد: ساعت کاری این پایگاه‌ها در شهرستانها از ۸ صبح تا پایان مراسم عزاداری و در مشهد مقدس از ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۳ شب ادامه دارد.

 

وی در خصوص نحوه حمایت حامیان این کودکان، بیان کرد: هر فرد می تواند ماهیانه با واریز حداقل ۵۰ هزار تومان به حساب کودکان یتیم، حامی ایتام شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان روش های واریز کمک های مالی، اظهار کرد: حامیان می توانند مبلغ مورد نظر را به طور مستقیم به حساب کودکان و یا حساب های دارای شناسه واریز کنند.

 

گیلاسی با اعلام اینکه اکنون حدود ۲۳ هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت خدمات این نهاد هستند، یادآور شد: طرح اکرام ایتام به حمایت از کودکان یتیم به علت فوت پدر و طرح محسنین نیز به حمایت از کودکان خانواده‌های نیازمند دارای پدر که به دلایلی مانند بیماری، ازکارافتادگی، طلاق و زندانی بودن در کنار خانواده حضور ندارند و نمی‌تواند مخارج زندگی را تأمین کنند، می‌پردازد.

 

گفتنی است: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، از طریق شماره گیری کد دستوری # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در این عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمندو مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اصفهان نماز جمعه پیاده روی اربعین اربعین شیراز کانون های مساجد خراسان جنوبی کانون های فرهنگی هنری مساجد استقرار پایگاه دهه پایانی صفر کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید

ارسال کمک های مردمی به حساب مولوی عبدالحمید مورد انتقاد روزنامه کیهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام