Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که روند تصفیه آرایی بایومتریک تا پایان امروز در سرور مرکزی پایان یافته و بر اساس آن زمان دقیق نتایج ابتدایی اعلام خواهد شد.

اورنگ زیب، عضو کمیسیون انتخابات بعد از ظهر امروز شنبه (4 عقرب/ آبان) در یک نشست خبری در کابل گفت: تصفیه آرای بایومتریک در سرور مرکزی سه روز را وقت می‌گرفت که امروز روز آخر آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی آرای بایومتریک در سرور مرکزی تصفیه گردد برای ما معلوم خواهد شد که آرای کدام مرکز و محل به باز شماری و تفتیش می‌رود.

بر اساس تقویم کمیسیون انتخابات افغانستان قرار بود نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور 27 میزان/ مهر اعلام گردد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان افغانستان انتخابات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  

گاردین جزییات نامه پیرز داگارت، یک وکیل تحقیقات عمومی درباره قتل عمدی دست‌کم ۸۰ شهروند افغانستان توسط نیروهای بریتانیایی را نشر کرده که نشان از بروز مشکل در روند این تحقیقات است.

طبق این نامه، حتی اگر وزارت دفاع بریتانیا، کارمندان حقوقی اضافی استخدام کند و نرم‌افزار تخصصی خریداری کند ارایه اسناد تا اکتبر یا نوامبر سال جاری ممکن نیست.

با این وصف، جلسات استماعیه در مورد این قتل‌ها ممکن است تا مارچ ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد.

پیرز داگارت، وکیل وزارت عدلیه بریتانیا گفته است: «وضعیت کنونی کاملاً غیرقابل قبول و تأسف‌بارترین شکست وزارت دفاع در انجام مسوولیت‌هایش است.»

با این حال، امروز قرار است جلسه‌ای در مورد این‌که چرا اسناد مورد نیاز در زمان تعیین شده، ارایه نشده، در وزارت دفاع بریتانیا برگزار شود.

سال گذشته اطلاعاتی افشا شد که نیروهای ویژه بریتانیا بین ساله‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ دست‌کم ۸۰ شهروند غیرمسلح افغانستان را در هلمند کشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد