Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، کتاب «پرچمدار کوچک من» به نویسندگی فریده الیاسی شامل ۶۰ خاطره و تجربه برگزیده مادران به همراه ۱۰ خاطره تصویرسازی بوده که روانه بازار نشر کشور شده است.

پژوهشگر این کتاب خانم سمانه آتیه، دوست است که توسط خانه هم‌بازی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه و تولید شده و شامل تجربه‌های خلاق مادران برای تربیت حسینی کودکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «پرچمدار کوچک من» در مقدمه با نقد نگاه کلیشه ای رایج، که زمان توجه به مسائل دینی را سن تکلیف می داند، به درک مسائل معنوی از دوره کودکی تاکید دارد و با این پیش فرض که ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای تربیت دینی کودکان قبل از رسیدن به سن تکلیف است، به سراغ مادران جوان رفته و با ثبت تجربه های خلاقانه آنان در زمینه تربیت حسینی، روش های نو و جدیدی را از زبان مادران به خواننده معرفی می‌نماید.

خواننده در این کتاب علاوه بر آشنایی با نحوه استفاده مادران از ابزار بازی و قصه در مواجهه با کودکان در موقعیت‌های مختلف، سبک زندگی انقلابی و عینی مادرانی را می‌بیند که از فعالیت‌های اجتماعی خودشان باز نمانده‌اند و اعتقاد قلبی به رشد مادر و کودک در کنار هم دارند. هر چند خاطرات این مادران بر محوریت محرم و صفر بنا شده، اما با نگاه غیر مناسبتی می توانیم این تجربیات را دستمایه‌ای برای پیشرفت و تحول در مبانی و روشهای فرزند پروری دینی برای تمام سال بدانیم.

کتاب «پرچمدار کوچک من» در ۸۰ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه با قیمت ۱۲۰ هزار ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم تربیت کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمامی که کافه کتاب شد

حسینی مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند گفت: به کتابخوانی علاقه زیادی دارم و از هر فرصتی برای خواندن کتاب جدید استفاده می‌کنم و این علاقه سبب شد تا در تابستان ۱۴۰۰ ایده ایجاد کافه کتاب در ذهنم کلید بخورد.

او افزود: پس از تحقیقات متعدد، در مرکز بیرجند شناسی به یک ساختمان قدیمی رسیدم که در گذشته به عنوان حمام استفاده می‌شد و آن را مکانی مناسب برای این کار دیدم.

حسینی اظهار کرد: پس از رایزنی و دریافت مجوز‌های لازم، اقدام به تهیه کتاب‌هایی در حوزه‌های روان‌شناسی و انگیزشی کردم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دومین پاتوق کتاب بزرگ کشور در بیرجند

مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند هدف از ایجاد این کافه کتاب را افزایش آگاهی جامعه و بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بیرجند عنوان کرد.

او با بیان اینکه اکنون بیش از هزار جلد کتاب در این مجموعه داریم، تصریح کرد: کافه کتاب پذیرای همه محدوده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان است تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از محیط آرام و باصفای این مجموعه برای مطالعه استفاده کنند.

برنامه و ساعت کاری کافه کتاب در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی، صبح‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار