Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه عکاسان افرنگ که با تجربیات بسیاری در زمینه فعالیتهای فرهنگی هنری و فروش دوربین و تجهیزات حرفه ای عکاسی وفیلمبرداری دارد، هم اکنون نماینده فروش برندهای معتبر دوربین عکاسی و دوربین دیجیتال، فیلم برداری و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری  مانند لنز، فلاش، چتر عکاسی و تجهیزات نورپردازی و نمایندگی فروش کیف های لوپرو و تجهیزات و لوازم جانبی عکاسی و دوربین های آنالوگ  و دوربین عکاسی حرفه ای، دوربین عکاسی نیکون دوربین عکاسی کانن دوربین دیجیتال مانند کانن نیکون المپوس سونی پاناسونیک سامسونگ در ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران ارشد خانه عکاسان افرنگ، مهندسین صنایع و کارشناسان عکاسی هستند که مهندسین صنایع، نقش بسیاری در ارتباط با مشتری، کیفیت در خرید و فروش و برنامه ریزی دقیق دارند و کارشناسان رشته عکاسی در زمینه مشاوره و تهیه تجهیزات حرفه ای و کارآمد نقش بسزایی دارند.

هدف خانه عکاسان افرنگ، تلاش برای خرید  فروش دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری ، خرید لنز دوربین عکاسی با کیفیت و مطمئن است و این علاقه و افتخار ماست که راه حل های مناسبی برای تهیه دوربین و تجهیزات دیجیتال شما پیدا کرده و کماکان در پی بهینه سازی و تکمیل آن هستیم. ما معتقدیم که باید دین خود را نسبت به رشته عکاسی و عکاسان ادا کرده و نیز سعی داریم که افراد بتوانند دوربین و تجهیزات دیجیتال خود را مانند سایر نقاط دنیا به قیمت واقعی و اصلی تهیه کرده و یک خرید ایده آل نیز داشته باشند.

مابه دقت به راهنمایی های مفید شما و همکاران گوش فرا داده و از آنها در خرید و فروش محصولات عکاسی، فیلمبرداری و لوازم و تجهیزات جانبی آن از جمله نورپردازی و رنیگ لایت استفاده می کنیم و قصد ما بر این است که هر کجا که می روید یک خرید ایده آل ، با کیفیت و بدون نگرانی داشته باشید و ما را نیز یاد کنید. ما بی دلیل به شما پیشنهادی نمیدهیم و برای شما ببا توجه به نیازهایتان بهترین پیشنهاد را برای خرید دوربین عکاسی اعلام خواهیم کرد.

خانه عکاسان افرنگ که به نام افرنگ دیجیتال و به آدرس سایت www.afrangdigital.com معروف می باشد و در بازار کاری خود بعنوان یکی از برندهای معتبر و مطرح در عرضه خدمات ، مشاوره و فروش ، دوربین عکاسی سونی ، دوربین عکاسی المپوس و تجهیزات فیلمرداری و تجهیزات جانبی عکاسی با سابقه طولانی شناخته شده می باشد.

گروه های اصلی محصولات افرنگ شامل دوربین عکاسی ، دوبین و تجهیزات فیلمبرداری و صدابرداری ، لنز دوربین عکاسی ، لوازم جانبی دوربین عکاسی ، لوازم و تجهیزات نورپردازی ، انواع کیف های عکاسی و کیف های دوربین فیلمبرداری و تجهیزات عکاسی آنالوگ است.

تیم افرنگ دیجیتال همواره سعی دارد که با بهترین قیمت و اصلی بودن محصولات و ارائه خدمات برتر این اطمینان خاطر را به مشتریان و خریداران دوربین عکاسی بدهد که همواره بعنوان یک مشاور مطمئن و متعهد در کنارشان هستند. اجاره تلویزیون

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport

سامانه بلیت فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان به نشانی fooladsepahansport.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان در سامانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط سپاهان و استقلال خوزستان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladsepahansport.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750596

دیگر خبرها

  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • خرید ترازو دیجیتال
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر