Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه سازمان انتقال خون استان تهران، چهار مرکز جامع اهدای خون شهرری، ستاری، تهرانپارس و وصال در تعطیلات آخر ماه صفر برای ارائه خدمت به اهداکنندگان خون و تامین فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران فعال هستند.

روز یکشنبه پنجم آبان جاری همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، و همچنین روز سه شنبه هفتم آبان جاری همزمان با شهادت امام رضا (ع)، این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمت به شهروندان نوعدوست پایتخت نشین هستند که در این روزهای باعظمت به یاری بیماران نیازمند به خون، خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشانی مراکز اهدای خون تهران به این شرح است: وصال؛ خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بعداز خیابان طالقانی. ستاری؛ بزرگراه ستاری، بالاتراز مجتمع کوروش، نبش بلوار خلیل آبادی. تهرانپارس؛ ضلع غربی پارک پلیس، انتهای خیابان سیزدهم شرقی و شهرری؛ بزرگراه شهید آوینی، خیابان شهید کریمی شیرازی (خ استخر)، روبروی سینما راگا.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند