Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@11:25:38 GMT

اعزام 502 دستگاه اتوبوس از مازندران به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۶۲۲۵

اعزام 502 دستگاه اتوبوس از مازندران به مشهد مقدس

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: از 28 مهرماه تاکنون 9 هزار و 619 مسافر با 502 دستگاه اتوبوس از مبدا مازندران به مقصد مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نصیری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: از ۲۸ مهرماه تاکنون ۹ هزار و ۶۱۹ مسافر با  تعداد  ۵۰۲ دستگاه اتوبوس از مبدا استان مازندران به مقصد مشهد مقدس اعزام شدند

وی افزود: برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های ذیربط، اعزام کارشناسان اداره  حمل و نقل مسافر  به مشهد مقدس جهت خدمات رسانی بهینه به زائرین امام رضا (ع)، فراهم کردن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پلیس راه استان درخصوص نحوه حرکت، رعایت سرعت، رعایت قوانین و مقررات رانندگی در هنگام بارندگی از اقدامات مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران برای اعزام زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس‌های با کیفیت، حضور مدیران فنی شرکت‌های مسافربری قبل ازحرکت وسایل نقلیه درمحل از دیگر اقدامات این اداره کل برای اعزام زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد