Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درخصوص اعلام تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ و ایجاد امکان برای ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که قبلاً کارت اعتباری تهیه کردند و همچنین داوطلبان جدید که قبلا برای ثبت‌نام اقدامی نکرده اند را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸، به منظور ایجاد فرصت مطالعه و حضور ذهن بیشتر برای داوطلبان، زمان برگزاری آزمون به روز جمعه ۲۹ آبان ماه تغییر پیدا کرده است.    لذا به منظور فراهم کردن تسهیلات برای کلیه داوطلبان متقاضی بویژه آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت‌نام نکردند، ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیان بتوانند از روز شنبه یازدهم تا روز چهارشنبه پانزدهم آبان ماه پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به موارد ذیل نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

۱- داوطلبانی که قبلاً نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام اقدام کرده‌اند و موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند با اطلاعات همان کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

۲- داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به قسمت خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

۳- داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کردند می‌توانند در صورت تمایل در بازه زمانی فوق اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای کنکور ۹۵ منتشر شد اداره کل امور عشایر استان ایلام از طریق آزمون استخدامی کشور نیرو جذب می کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذهن سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور کارت اعتباری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،، عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می‌کنند، نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری