Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش‌های پاییزی بسیار خوبی در اکثر استان‌های کشور به ویژه نواحی غربی و مرکزی بودیم ... ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش‌های پاییزی بسیار خوبی در اکثر استان‌های کشور به ویژه نواحی غربی و مرکزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول میزان بارش‌های 24 ساعت گذشته، کرمانشاه با بارش 35 میلیمتری و ایلام با 26 میلیمتر بارش، رکورددار بیشترین میزان بارش در سطح کشورمان بوده‌اند و در این میان، تهران نیز با میزان بارش 20 میلیمتر در رتبه چهارم قرار دارد:

"باران" شهرداری تهران را غافل‌گیر کرد + فیلمبارش باران در جاده های 13 استانعکس/ تشکیل "دریاچه‌های فصلی" در بزرگراه‌های تهران با بارش باران!

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,23,25,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین باران در شیرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته