Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما – آمار شرکت‌کنندگان نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» از مرز سی و پنج هزار نفر گذشت. این نظرسنجی برای اولین‌بار امسال از طریق سایت اختصاصی جشن سالانه «موسیقی ما» انجام می‌شود. در این سایت تمامی مخاطبان موسیقی می‌توانند با ثبت شماره تلفن همراه خود به گزینه‌های مردمی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» هم می‌توانند با ثبت شماره تلفن همراه خود به پروفایل اختصاصی که برای آنها طراحی شده و همچنین گزینه‌های بخش کارشناسی سایت نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» دسترسی داشته باشند.
در نظرسنجی امسال آثار رسمی هنرمندان موسیقی که در بازه زمانی اول فروردین تا پایان اسفند سال 1397 منتشر شده باشد قرار دارد. نهایتاً هم هنرمندان و آثاری که در دو بخش کارشناسی و مردمی بیشترین نظر را کسب کرده باشند در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» که با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.
مهمترین نکته تمایز نظرسنجی امسال جشن «موسیقی ما» با سال‌های گذشته، بخش گیمیفیکیشن است. در این بخش کاربران با ثبت هر نظر و همچنین دعوت از مخاطبان دیگر امتیاز کسب کنند. پس از پایان نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» به کاربرانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند هدایایی تقدیم خواهد شد. اما مهمترین هدیه در بخش گیمیفیکیشن این سایت اهدای بلیت ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» به نفرات اول جدول رتبه‌بندی است. به این ترتیب مخاطبانی که بیشترین دعوت از سایرین را داشته باشند می‌توانند در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» که جشن همدلی اهالی موسیقی ایران است همراه با هنرمندان محبوب خود نظاره‌گر معرفی برترین‌های موسیقی سال 97 باشند.
طی روزهای اخیر هم دهها هنرمند سبک‌های مختلف موسیقی با انتشار طرح‌های گرافیکی متنوع، جزئیات آثارشان در نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» را به اطلاع مخاطبانشان رسانده‌اند. موج عظیم رسانه‌ای ایجاد شده از زمان آغاز نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» در حالی شکل گرفته است که این نظرسنجی تا روز دهم آبان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجلاس سران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران