Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:34:11 GMT

برتری تیم مشتزنی رودبار برابر توابع تهران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۷۴۱۰

برتری تیم مشتزنی رودبار برابر توابع تهران

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازی دوستانه که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، تیم مشتزنی رودبار توانست با نتیجه شش بر پنج برابر تیم قدرتمند توابع تهران به برتری دست یابد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در این دیدار دوستانه که در سالن ورزشی افتخار منجیل برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مشتزنی منتخب شهرستان رودبار در یک بازی نزدیک و نفسگیر در مجموع تیمی موفق به شکست تیم توابع تهران شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار دوستانه مشتزنی که با حمایت اداره ورزش و جوانان رودبار و به همت هیات بوکس این شهرستان برگزار شد،  ورزشدوستان این منطقه به خصوص علاقمندان به رشته ورزشی مشتزنی از این بازی دوستانه استقبال چشمگیری داشتند.

وی بیان کرد: هر ساله از روز ۲۶ بهمن ماه، هفته تربیت بدنی  و ورزش آغاز که در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی در اقصی نقاط کشور برگزار می شود , امسال نیز این هفته با عنوان " پیش به سوی ایران فعال" نامگذاری شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی نیز طی هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرهای مختلف این استان به اجرا گذاشته شد که گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه در شهرستانها ، رژه موتورسواران هیات اتوموبیلرانی در سطح شهر و ترغیب جامعه به ورزش همگانی بعنوان یکی  از سیاست های مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان  از دیگر شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در گیلان بود.

ورزلدوست یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در رشته های فوتبال ، شطرنج ، همگانی ، ووشو ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس روی میز ، رزمی ، تکواندو ، بسکتبال ، شنا ، کشتی ، دوچرخه سواری ، بومی و محلی ، کاراته ، اسکیت ، دوومیدانی ، ورزش های روستایی و عشایری ، قایقرانی ، بدمینتون ، جودو، مشتزنی و  کوهروی عمومی از دیگر برنامه های این هفته در گیلان بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون بوکس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این تاریخ سازی تیم ملی افغانستان، در خبری به صعود این تیم به جام جهانی پرداخت و نوشت: افغانستان با برتری برابر قرقیزستان بلیت ازبکستان را به دست آورد اولین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

AFC همچنین در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: بازیکنان افغانستان کار را تمام کردند و به جام جهانی رسیدند.

ایران، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان دیگر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی خواهند بود. این دوره از بازی‌های جام جهانی از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. قرعه کشی این رقابت‌ها ۶ خرداد در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090751

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال