Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه استانداری تهران، محمد تقی‌زاده در پنجمین جلسه شورای فنی استان افزود: کمیته‌ای با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، سازمان مدیریت و اداره کل راه و شهرسازی تشکیل می‌شود تا مدلی برای جذب اعتبارها برای طرح‌های فنی و عمرانی بررسی و طراحی کنند تا طرح‌های عمرانی ضروری در استان نیاز به گذشت زمان برای تامین منابع مالی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بررسی وضعیت راه‌های استان تهران نیز گفت: در این جلسه مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی وضعیت راه‌های استان را بررسی کند و گزارشی مقایسه‌ای در خصوص وضعیت راه‌های استان نسبت به راه‌های کشور با در نظر گرفتن وضعیت جمعیت و تراکم راه‌ها و همچنین چگونگی تخصیص اعتبارها در حوزه راه به صورت علمی و تخصصی تهیه و تنظیم کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران وضعیت بارش راه و شهرسازی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • طرح‌های مهم تأمین و انتقال آب به تهران در پیچ و خم اعتبارات
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است