Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@16:48:26 GMT

درمان فوری سرماخوردگی در 24 ساعت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۷۷۷۳

خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند.

درد وخارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا" همه ما در هنگام سرماخوردگی از آنها رنج می بریم ، بنابراین طبیعی است که همه ما از این بیماری متنفریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آب بنوشید :
وقتی بدن ما با سرماخوردگی مبارزه می کند نوشیدن مایعات خیلی اهمیت دارد و به بدن ما خیلی کمک می کند. بنابراین حداقل ۶ لیوان در روز آب بخورید . علاوه بر آب ، از آب میوه ها و آب سبزیجات طبیعی و شیرین نشده نیز می توانید استفاده کنید اما از مصرف نوشیدنیهایی مثل قهوه ، چای سیاه غلیظ و سودا خودداری کنید. زیرا این نوشیدنیها به جای آنکه به بدن شما آبرسانی کنند ، آب بدن شما را کم می کنند. نوشیدن آب زیاد به بدن شما کمک می کند که سموم و مواد زائد را سریعتر دفع کند و باعث می شود که خون و سلولهای شما به خوبی کار کنند.

بخوابید:
وقتی می خوابید و یا استراحت می کنید ، در واقع به بدنتان اجازه می دهید که همه انرژی خود را برای مبارزه با سرماخوردگی بکار گیرد . خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند. بنابراین حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و علاوه بر آن در طول روز هم حتما" چند خواب کوتاه داشته باشید.

مواد مقوی مصرف کنید:
وقتی بدن شما با سرماخوردگی مبارزه می کند برای اینکه قوی باقی بماند و بتواند درمقابل این بیماری از خود دفاع کند ، به انرژی و غذای مقوی احتیاج دارد.از خوردن غذاهای سرخ شده ، شور ، چرب و شیرین خودداری کنید در عوض از غذاهایی استفاده کنید که سبک و مغذی باشند و هضم آن ها برای بدن آسانتر باشد. برای مثال میوه ها ، سبزیجات ، غلات و پروتئینهای بدون چربی که سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند برای بدن بیمار بسیار مفید ند. غذاهای آبدار به درمان سرماخوردگی خیلی کمک می کنند. برای مثال سوپ مرغ با رشته فرنگی برای درمان سریع سرماخوردگی بسیار مفید است. سوپ مرغ دارای خواص غیر التهابی است و حرکت موکوس ها را بطور موقتی تسریع می کند و در نتیجه منجر به تسکین احتقاق(گرفتگی بینی ) و کاهش زمان تماس ویروس با پوشش داخلی بینی می شود.

دارو :
داروهای زیادی برای درمان سرماخوردگی وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم که وقتی نشانه های سرماخوردگی آغاز شد شما هر روز ۴ وعده و در هر وعده ۴۰۰ میلی گرم ویتامین سی به همراه آب فراوان مصرف کنید و علاوه بر آن هر ۶ ساعت یکبار یک قرص زینک مصرف کنید.

منبع: aftabir.com

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد

از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ سرویس ارسال فوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه‌اندازی شد. هموطنان عزیز تبریزی اکنون می‌توانند سفارش‌های خود از تکنولایف را در سریع‌ترین زمان، در کمتر از ۲۴ ساعت، در هر نقطه‌ای از شهر تبریز دریافت کنند. تکنولایف به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع فروش کالای دیجیتال در ایران شناخته می‌شود و تاکنون توانسته با مارکت پلیس خدمات بی‌نظیری را به مشتریان و فروشندگانش ارائه دهد. از جمله خدمات قابل‌توجه تکنولایف می‌توانیم به ارسال کالا در سریع‌ترین زمان با بهترین قیمت تعیین‌شده در بازار کالای دیجیتال اشاره کنیم. اکنون سرویس ارسال سریع تکنولایف در شهر تبریز نیز راه‌اندازی شده است. این سرویس تا قبل از تاریخ ذکرشده محدود به شهر تهران و کرج بود و حالا به یکی از اقدامات مهم تکنولایف جهت گسترش در سایر شهرهای ایران تبدیل شده است.

به دلیل حجم بالای سفارش‌ها از سمت هم‌وطنان تبریزی، تکنولایف سرویس ارسال فوری در تبریز را به‌منظور تجربه خرید هرچه‌ بهتر شما عزیزان فراهم کرده است.

شما می‌توانید حین ثبت سفارش بازه زمانی تحویل سفارش را انتخاب کنید تا کالا مطابق با زمان انتخابی توسط پیک ویژه تکنولایف به شما تحویل شود. درصورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 15:00، سفارش شما از ساعت 14 تا 20، روز بعد به شما تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است این امکان در گام اول در دسته بندی کالاهای لوازم خانگی سایز بزرگ فعال نیست و تکنولایف در صدد است تا هرچه سریعتر امکان ارسال فوری کالاهای لوازم خانگی سنگین را فراهم کند.

امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی این خدمت مهم را به تمام نقاط ایران عزیز ارائه کنیم.

کد خبر 848410

دیگر خبرها

  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه