Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@11:04:01 GMT

مرگ ۲ پسربچه بر اثر ریزش کف مغازه +عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۸۰۱۱

مرگ ۲ پسربچه بر اثر ریزش کف مغازه +عکس

سید جلال ملکی با اعلام خبر مرگ دو کودک در پی سقوط در چاه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۷ امروز حادثه سقوط در چاه و نشست کف مغازه در محله کن، سه‌راه شهیدان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مغازه سوپرمارکت به وسعت حدوداً ۱۵ متر بود که در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه قدیمی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به یکباره کف مغازه فروکش کرده و تجهیزات و افرادی که داخل مغازه بودند، داخل چاهی حدودا ۱۲ متری سقوط کرده بود.

ملکی با اشاره به تخریب دیواره و دهانه‌های این چاه، خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود دو پسربچه داخل چاه سقوط کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان جوانی ۲۰ ساله نیز که داخل چاه سقوط کرده بود، توسط اهالی از داخل چاه نجات یافته، اما دو پسربچه به پایین‌ترین سطح چاه سقوط کرده بودند.

ملکی افزود: هر لحظه امکان ریزش بیشتر دهانه چاه وجود داشت که آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و فرد آتش‌نشان وارد چاه شد.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از دقایقی تلاش موفق شدند هر دو پسربچه حدوداً پنج تا ۶ ساله را از داخل چاه خارج کنند، اما متاسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد هر دو به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی متذکر شد: محل حادثه پس از ایمن‌سازی برای بررسی بیشتر تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات پایان یافت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه سقوط به چاه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان