Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بیان کرد: حدود ۱۰ ماه است که کارمان را شروع کرده و اردو‌های مختلفی را پشت سر گذاشته ایم. اکنون تیم تکمیل شده است و برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره نپال، قرقیزستان و امارات حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: کارمان آسان نیست، اما انتظار صعود از این گروه بی جا نیست چراکه ایران در صدر رنکینگ آسیا قرار دارد و همه مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن شرایط لازم تلاش کرده اند. کادرفنی تیم ملی جوانان و سیروس پورموسوی هم تلاش دارد تیم ملی جوانان با سربلندی راهی مرحله نهایی رقابت‌های جوانان آسیا شود.

بیشتر بخوانید: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است/ به اهداف خود در بازی با استقلال رسیدیم

مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتبال جوانان ایران تصریح کرد: فوتبال در تمام کشور‌ها پیشرفت کرده اند. بازی با تیم جوانان اندونزی به ما درس بزرگی داد که تیم‌ها در فوتبال آسیا مشغول برنامه ریزی، سرمایه گذاری و پیشرفت هستند. هیچ دیداری آسان نیست و باید کیفیت خودمان را افزایش بدهیم. انشالله نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال جوانان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت