Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز؛ انواع جواهرات با فلزات کمیاب و گرانبها و طرح‌های جدید و خاص در این نمایشگاه عرضه شد، از جمله یک گردنبند با سنگ زمرد ۶۸ قیراطی و ۶۰ قیراط الماس‌های کریستالی. این گردنبند به قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به فروش گذاشته شده بود.

مروارید امسال جایگاه ویژه‌ای داشت و ۲۵ درصد از کل محوطه نمایشگاه به معرفی جواهرات مرواریدی اختصاص یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور سنتی جواهرات مرواریدی را بیشتر برازنده افراد میانسال یا مسن می‌دانند، اما در سال‌های اخیر جواهرسازان با ارائه طرح‌های جدید موفق شده‌اند نسل‌های جوان‌تر را نیز جذب کنند.

این نمایشگاه روز پنج‌شنبه شاهد سرقت عجیب یک الماس ۵۰ قیراطی به ارزش یک میلیون و هشتصد هزار دلار بود. این الماس که در ویترین شیشه‌ای به نمایش گذاشته شده بود بدون شکسته شدن شیشه از داخل آن ربوده شده است. یکی از مسئولین حدود یک‌ ساعت بعد از آخرین گشت‌زنی در نمایشگاه متوجه باز بودن قفل ویترین شد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد. با وجود سرقت این جواهر گرانبها،‌ مسئولان نمایشگاه تصمیم گرفتند طبق برنامه و تا روز جمعه به کار خود ادامه دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی برای نخستین بار از موشک‌های الماس استفاده کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرده که روز گذشته در حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی و همچنین هدف قرار دادن تجمع گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک المناره از این نوع موشک‌ها استفاده کرده است.

حزب الله لبنان در همین رابطه تصاویر ویدئویی جدیدی نیز منتشر کرده است که بیانگر آغاز استفاده از از موشک‌های نوع الماس در نبرد کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بنابراین گزارش، موشک‌های الماس از موشک‌های هدایت شونده محسوب می‌شوند که می‌توانند با عبور از سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، نقاط ضعف آنها را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6091136 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲