Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@04:55:35 GMT

مرگ دو کودک به دلیل سقوط در چاه 

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۸۲۷۹

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۱۷ ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه و نشت کف یک مغازه در محله کن، سه راه شهیدان به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مغازه حدود ۱۵ متری با کاربری سوپر مارکت بود که در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه قدیمی قرارداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: کف این مغازه به یکباره فروکش کرده و اجناس داخل مغازه به همراه افرادی که در آن حضور داشتند به داخل چاه ۱۲ متری سقوط می کنند. آتش نشانان در لحظه اول براساس اطلاعات اولیه متوجه شدند که در این جا چاهی قرارداشته که دهانه و دیواره های آن تخریب شده و فروریخته بود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که دو پسر بچه خردسال در داخل این چاه سقوط کرده ‌اند. پیش از رسیدن آتش نشانان یک جوان ۲۰ساله نیز که در آن مغازه فعالیت می‌کرده در داخل چاه سقوط می‌کند که در لحظات اولیه توسط اهالی بیرون کشیده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دهانه چاه هر لحظه در حال ریزش بود ‌و آتش نشانان با دقت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و سپس یکی از نیروهای آتش نشانی وارد چاه شده و بعد از مدتی تلاش موفق شد هر دو کودک را از چاه خارج کند.

وی ادامه داد: پس از معاینات اولیه توسط نیروهای اورژانس مشخص شد هر دو کودک که در حدود ۵ الی ۶ سال سن داشتند جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سقوط در چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب