Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار نفر از زائران اربعین از فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند که این آمار نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد رشد داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، «علی رستمی» اظهار داشت: عملیات پروازهای اربعین در این فرودگاه از هفدهم مهرماه شروع و تا سوم آبان ماه با یک هزار و ۳۱۴ پرواز خروجی و ورودی به دو مقصد بغداد و نجف انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: ۹ شرکت هواپیمایی داخلی و یک شرکت هواپیمایی خارجی عملیات اعزام و پذیرش زائران به عتبات را انجام دادند و

وی ادامه داد: بر اساس گزارش اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، ۱۰۵ هزار و ۳۷۰ زائر با ۶۵۵ پرواز از فرودگاه امام (ره) به عراق اعزام شدند و ۱۱۵ هزار و ۶۲۲ زائر نیز با ۶۵۹ پرواز به کشور بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با وجود رشد تعداد زائران نسبت به سال‌های گذشته با تمهیدات انجام شده در این مجموعه و اختصاص گیت‌های مجزا برای پذیرش، زمان ایستایی زائران در صف‌های بازرسی و کنترل گذرنامه نیز نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشت. 

به گفته وی با برپایی موکب ویژه در سالن انتظار فرودگاه علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، از زائران و مسافران پذیرایی به عمل آمد.

رستمی گفت: در عملیات پروازهای اربعین امسال باتوجه به برنامه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر خدمت رسانی شایسته به زائران؛ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تمام امکانات به میزبانی این زایران رفت تا زائران اربعین حسینی سفر خود را با آرامش آغاز کرده و به پایان برسانند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی نماز جمعه اصفهان شیراز خطبه نماز جمعه خراسان جنوبی ماه صفر اربعین کانون های مساجد فرودگاه امام فرودگاه امام خمینی ره زائران اربعین حسینی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: باهدف افزایش رضایتمندی مردم و بهبود نمای ظاهری خیابان‌ها و معابر عمومی بندر امام خمینی، موضوع همسطح سازی و نصب منهول‌های فاضلاب مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: در یکماه گذشته در همین رابطه همکاران بهره برداری و توسعه فاضلاب اقدام به نصب و همسطح سازی ۳۰ عدد دریچه منهول فاضلاب در مناطق صد دستگاه خیابان‌های ۲ تا ۸، بلوار راهیان نور، بلوار آیت الله طالقانی، شهرک مقداد و نقاط پراکنده و حساس کردند.   چاشیانی ادامه داد: درب منهول‌ها از جدیدترین مدل‌های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانو کامپوزیت تهیه شده اند، انتخاب شدند که از ویژگی‌های بارز این مدل نصب راحت آنها است.   سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی یکی از مشکلات این اداره در این بخش را سرقت درب منهول عنوان و اضافه کرد: با استفاده و جایگزینی درب منهول‌های جدید شاهد کاهش سرقت در ماه‌های گذشته هستیم.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته