Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان، اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق بهبهان از یک انبار دپوی لوازم و قطعات خودروهای خارجی و عینک آفتابی مطلع و انبار مذکور را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل لوازم و قطعات خودروهای خارجی و همچنین عینک آفتابی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی را بالغ بر 14 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان کرد: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و 3 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند، که متهمان ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار پلیس قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی برای سوداگران اقتصادی ناامن خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با دومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6100479

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان