Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:09:36 GMT

مادر شهید محمدعلی غلامی به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۸۹۴۱

مادر شهید محمدعلی غلامی به فرزند شهیدش پیوست

مادر طلبه شهید محمدعلی غلامی به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حاجیه «بی بی نوریجان موسوی بیدک» مادر طلبه شهید «سید محمدعلی غلامی» امروز دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

 

مراسم تشییع این بانوی مومنه فردا، پنجم آبان ماه مصادف با رحلت پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) ساعت ۱۵ از غسالخانه شهرستان باشت به طرف گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این مرحومه سه شنبه، هفتم آبان ماه جاری مصادف با سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد الرسول (صل الله علیه وآله وسلم) باشت برگزار می شود.

 

 

 

نام شهید : سيدمحمدعلي

تاریخ تولد : 1347

محل تولد : روستاي تلخ آب

تاریخ شهادت : 67/4/4

محل شهادت : جزيره مجنون

زیارتگاه : روستاي تلخ آب سفلاي بيدك

 

زندگي نامه

وي در سال 1347 ديده به جهان گشود در سن شش سالگي در زادگاه خويش روستاي تلخ آب سفلاي بيدك در سايه امامزاده واجب التعظيم و باكرامت سلطان محمود به تحصيل و پس از طي دوره ابتدايي در شيراز در محله اي فقیرنشين به علم اندوزي مشغول و نهايتاً در سال 63 با اشتياق فراوان به تحصيل علوم ديني و حوزوي در حوزه علميه منصوريه شيراز در محضر اساتيد فرزانه اي چون آيت الله حاج شيخ محمدرضا حدائق و شيخ علي رضا حدائق كسب فيض نمود و در اين برهه با عنايت وي به ضرورت حضور در جبهه نور عليه باطل و تحقق آرمان هاي ديني و طلبگي خويش و نيل به خواسته جد بزرگوارش به جنگ مي پرداخت تا آنچه آموخته بود به منصه ظهور برساند همرزمان وي شهيدان طلبه شهيد حسن توحيدي،‌ طلبه شهيد احمد رحيمي و طلبه شهيد محمدعلي سياره بودند تا اينكه در تاريخ 67/4/4 در جزيره مجنون، مجنون خدا گشت و قرباني راه پرآوازه اسلام ناب محمدي شد تا راه آشكار كند و ما نيز بيابيم آنچه او يافت.

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اربعین حسینی مسجد خطبه نماز جمعه کانون های مساجد ماه صفر پیاده روی اربعین رحلت پیامبر اکرم شهرستان باشت شهادت امام رضا ع مادر شهید طلبه تشییع گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند