Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ایتالیایی در دو بازی متوالی برای نراتزوری گلزنی کرده است. مقابل پارما با وجود تساوی اینتر، آمار عملکرد فردی او بسیار خوب بود.

طرفداری - در هفته ای که یوونتوس در خانه لچه متوقف شد، اینتر نیز نتوانست از این موقعیت استفاده کند و به صدر جدول برود. دیدار آنها در خانه مقابل پارما با تساوی 2-2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کاندروا که در این بازی باز هم موفق به گلزنی شد، پس از بازی به اینتر تی وی گفت:

در بازی‌ای به تساوی رسیدیم که به پیروزی نیاز داشتیم. بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم بهتر کار کردیم. تاسف آور است که از این بازی فقط یک امتیاز گرفتیم. عملکرد فردی من راضی کننده است اما پیروزی تیم مهم است. ما نا امید و عصبانی هستیم. به دنبال بهانه نیستیم. می توانستیم وقتی تسلط داشتیم، این بازی را بهتر مدیریت کنیم. بعد عقب افتادیم و با وجود نیمه دوم خوبی که داشتیم، نتوانستیم پیروز شویم. حالا بازی مقابل برشا پیچیده خواهد بود. باید توان خود را بازسازی کنیم و از فردا بازی سه شنبه آماده شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است