Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته نگران وضعیت تیمش است زیرا با توجه به اینکه در تمام بازی ها از همین بازیکنان ثابت استفاده می کند، آنها خسته هستند و احتمال مصدومیت هم بالا است.

طرفداری - در هفته ای که یوونتوس در خانه لچه متوقف شد، اینتر نیز نتوانست از این موقعیت استفاده کند و به صدر جدول برود. دیدار آنها در خانه مقابل پارما با تساوی 2-2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما نباید به سایر نتایج توجه داشته باشیم. باید فقط نتایج خودمان را ببینیم. نیمه اول خوب نبود. پارما خوب کار کرد و ما کار را برای آنها آسان تر کردیم. فقط به دو گل آنها نگاه کنید. با این حال در نیمه دوم بسیار بهتر بودیم و در نهایت شایسته پیروزی بودیم. من نمی توانم خواسته خیلی بیشتری از این بچه ها داشته باشم زیرا در 6 روز اخیر، این سومین بازی ما بود و ما به دلیل مشکلات متفاوت، عملا همیشه همین ترکیب اصلی را داریم. اصلا از این موضوع خوشحال نیستم.

مثلا استفان دی فرای مشکل بدنی داشته، آساموا از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کرد. سخت است هر سه روز یک بار بازی کنید و فقط یک ترکیب داشته باشید. حالا بازی برشا را در پیش داریم که سه روز دیگر است. باز هم باید برای چهارمین بازی متوالی همین بازیکنان را از ابتدا به میدان بفرستم. چنین چیزی از نظر ذهنی و بدنی خسته کننده است. باید حالا این موضوع را درست کنیم اما به عنوان یک باشگاه باید بررسی کنیم تا ببینیم در چه نقاطی می توانیم پیشرفت کنیم. 

من کمی نگرانم زیرا تا وقفه بازی های ملی 4 بازی دیگر داریم. باید سعی کنیم بهترین عملکرد را در این شرایط داشته باشیم و همین کار را انجام می دهیم. به طور اجتناب ناپذیر ما همچنین نیاز داریم به بازیکنان جوان مانند اسپوزیتو و باستونی توجه داشته باشیم. ما به سرعت از آنها پیشرفت می خواهیم و این می تواند خطرناک باشد. 

الکسیس سانچز حداقل 3 ماه از میادین دور است و به نظر می رسد کونته و اینتر باید در ژانویه به دنبال بازیکنان آزاد باشند تا ترکیب را تقویت کنند:

من کمی نگرانم زیرا ما فقط از بازیکنان ثابتی استفاده می کنیم و این احتمال مصدومیت را افزایش می دهد. قطعا با باشگاه بررسی می کنیم تا ببینیم چطور می توانیم پیشرفت کنیم. سری آ و لیگ قهرمانان دو تورنمنتی هستند که توان زیادی از شما می گیرند. اینتر باشگاه مهمی است و ما نمی توانیم خیلی ساده وارد این رقابت ها شویم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روز‌های خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بار‌ها و بار‌ها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است. 

منبع: ورزش سه

tags # ناپولی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!