Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارما برای دومین فصل پیاپی مقابل اینتر با دست پر از سن سیرو خارج شد.

طرفداری- پس از تساوی 2-2 پارما مقابل اینتر، روبرتو دی آورسا، سرمربی پارما گفتگویی با خبرنگاران داشت.

پارما فصل گذشته با تک گل فدریکو دی مارکو در سن سیرو موفق به شکست اینتر شده بود و امشب نیز با گلزنی یکی دیگر از بازیکنان قرضی اینتر یعنی یان کارامو از نراتزوری امتیاز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی آورسا در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

آنتونیو کونته ذاتا یک برنده است بنابراین بدون شک از نتیجه این بازی رضایت ندارد. مدت هاست او را می شناسم. کونته از خود و بازیکنانش انتظار زیادی دارد. در 25 دقیقه ابتدایی بسیار خوب ظاهر شدیم و دقیقا از ویژگی های خود برای ضربه زدن به اینتر استفاده کردیم. حتی قبل از گل اول آنها، فرصت داشتیم به گل برسیم. در هر حالت به بازی برگشتیم و 2 گل به ثمر رساندیم.

با توجه به اینکه برد را با تساوی عوض کردیم، از نتیجه حسرت می خوریم اما با توجه به مصدومان متعددی که داشتیم و اینکه در زمین تیمی چون اینتر به میدان رفتیم، باید از تک امتیاز راضی باشیم. بچه ها 97 دقیقه برای این پیراهن جنگیدند و به آنها افتخار می کنم.

فصل گذشته از سن سیرو با سه امتیاز خارج شدیم اما عملکرد خوبی نداشتیم اما امشب در برخی از دقایق بازی، حتی تیم برتر زمین بودیم. مردم می گویند پارما عقب می نشیند و منتظر ضدحملات است اما با توجه به پتانسیل ترکیب، شما می توانید انوع حرکات ترکیبی، عمقی و بازی مستقیم را در بازی پارما ببینید.

یان کارامو؟ او بازیکنی سریع و قدرتمند است. به کمی زمان برای هماهنگ شدن با ترکیب و تجربه نیاز دارد تا به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود. او در مسیر درستی حرکت می کند.

در صحنه گل روملو لوکاکو، موقعیت آنتونیو کاندروا مشکوک به آفساید بود اما سرانجام داوران به این نتیجه رسیدند که گل صحیح است. سرمربی پارما در این مورد افزود:

وقتی تکنولوژی این آفساید را تایید نمی کند بنابراین من نمی توانم در این مورد بحثی داشته باشم. ارزیابی VAR خیلی طول کشید بنابراین شاید بهترین تصمیم ممکن را گرفته اند. در هر صورت اگر دو گل خوردیم، به خاطر اشتباهات خودمان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد