Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در برنامه تیتر امشب با اشاره به همکاری‌های خوب مدیریت شهری با تمام ارگان‌ها گفت: ارتباط و هماهنگی خوبی با نهاد‌های مدیریتی در شهر تهران برقرار است به گونه‌ای که شماره تماس بیشتر مدیران شهری در اختیار نهاد هایی، چون سازمان هواشناسی قرار دارد تا اطلاعات به صورت نقطه‌ای به مدیران ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: ما در مدیریت شهری در جریان تمام امور هستیم و تمام ارگان‌ها نیز در آمادگی کامل هستند و از پیش‌تر برنامه ریزی خوبی انجام گرفت تا نظافت و لایروبی رود‌ها و انهار به صورت کامل انجام شود.

عطایی تصریح کرد: در شهر تهران مشکلی نیست و اگر گزارشی هم در حوزه نگهداشت شهر مشاهده و ارسال شود باید بدانیم که در مساحت ۷۰۰ کیلومتر مربعی تهران اولویت و ماموریت اصلی شهرداری نگهداشت پایتخت است.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ده هزار کامیون رسوبات از داخل رودخانه‌های پایتخت جمع اوری شده است.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: ایراد‌های زیادی از سیل ابتدای سال از سوی مدیریت شهری احصاء شد که بخشی از آن برطرف و بخشی دیگر نیز در حال برطرف شدن است.

عطایی ادامه داد: بعد از تجربه بارش‌های ابتدای سال ۹۸ تجهیزات زیادی مانند انواع پمپ‌ها به تجهیزات شهرداری تهران اضافه شد.

او با اشاره به حجم بارش‌های در چهار روز گذشته گفت: در چهار روز گذشته حجم بارش‌ها بسیار زیاد بود به گونه‌ای که میانگین بارش یک ساعته در پایتخت ۲۰ میلیمتر بود و این درحالی است که در سیل کن میزان بارش یک ساعته نزدیک به ۳۰ میلیمتر بود.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: امروز در سطح تهران در کانال‌های اساسی و اصلی نزدیک به ۵۰۰ تن روزانه زباله جمع اوری می‌کنیم که بسیاری از اصناف زباله ساز آن‌ها را تولید می‌کنند.

عطایی با اشاره به آمار لجن‌های انهار پایتخت گفت: روزانه نزدیک به هزار تن لجن و زباله از انهار خارج می‌کنیم که این رقم عدد بالایی است.

او تاکید کرد: به هیچ عنوان شهر در زمان بارش‌ها قفل نمی‌شود، اما این امکان وجود دارد که به دلیل حجم بارش‌ها به صورت مقطعی ابگرفتگی مشاهده و گزارش شود که در این بازه زمانی نیز تمام مدیران و مسئولان شهری پای کار هستند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون خدمات شهری شهرداری خوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار کرد: در پی بارش شدید باران و سیلابی شدن محور مساکن مهر و نیز آبگرفتگی در آپارتمان‌های زیتون، امکانات و نیروهای مدیریت شهری برای کمک اعزام شدند.

امین اللهوردی زاده افزود: از ساعات اولیه آبگرفتگی، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در محل حضور داشته و عملیات بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

وی با اشاره به دستور شهردار خوی مبنی بر گسیل امکانات و تجهیزات در آپارتمان‌های زیتون، ادامه داد: در پی این اتفاق ماشین آلات سنگین، آتش نشانی، دستگاه تخلیه آب و نیروهای خدماتی با همه توان در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: ساکنان مساکن مهر و آپارتمان‌های زیتون اطمینان داشته باشند که شهرداری تا پاکسازی کامل محوطه، محل را ترک نکرده و اقدامات لازم به جهت رضایتمندی شهروندان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری اضافه کرد: علت وقوع آبگرفتگی نیز توسط کارشناسان بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی انجام می‌شود.

همچنین در پی بارش شدید باران در شمال آذربایجان غربی، برخی از معابر شهر شوط دچار آبگرفتگی شد که طبق گزارش‌ها، با تلاش عوامل شهرداری و همچنین کاهش بارندگی ابن مشکل تا حدودی فروکش کرده است.

طبق گزارش هواشناسی، بارش‌های رگباری تا شنبه در آذربایجان غربی ادامه دارد.

کد خبر 6096058

دیگر خبرها

  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد