Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@19:12:18 GMT

خودکشی شهروند آمریکایی بعد از حمله به فروشگاه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۰۲۹۶

خودکشی شهروند آمریکایی بعد از حمله به فروشگاه

نوجوان ۱۹ ساله قبل از ورود نیرو‌های پلیس توانست با ورود به فروشگاه والمارت در ایالت جورجیا به تعدادی از خریداران این فروشگاه تیراندازی کند.

براساس گزارش اداره پلیس وایکراس، مأموران نیرو‌های یگان ویژه سریعا به محل تیراندازی اعزام شدند، اما در لحظه آخر فرد مسلح با چرخاندن اسلحه به سمت خود به یکباره دست به خودکشی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس می‌گوید در زمان تیراندزای کارگران و مشتریانی در فروشگاه حضور داشته اند، اما همه آن‌ها توانسته به سلامت از محل خارج شوند و کسی صدمه ندیده است.

این روزها، حملات مسلحانه در آمریکا افزایش یافته تا جایی که صدای مردم این کشور را درآورده است.

مردم آمریکا با شرکت در تجمعاتی به افزایش حملات مسلحانه در این کشور معترضند و خواستار اتخاذ تمهیدات بیشتری برای کنترل مالکیت سلاح هستند.

چندی پیش دو شهر «دیتون» در ایالت اوهایو و «ال پاسو» در ایالت تگزاس صحنه تیراندازی‌های مرگباری بود که بر اثر آن، در مجموع ۳۱ نفر کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودکشی حمله مسلحانه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تظاهرات در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا به بسیاری از ایالت‌ها گسترش یافت. نزدیک به 600 دانشجو در جریان این تظاهرات‌ها با مداخله شدید پلیس بازداشت شده‌اند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، زمانی که پلیس آمریکا سعی کرد از اقامه نماز توسط دانشجویان مسلمان جلوگیری کند، دانشجویان مسیحی با ایجاد زنجیره انسانی از دوستان مسلمان خود محافظت کردند و تصاویر زیبایی را رقم زدند که توسط دوربین‌ها ثبت شد. 

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000633/nf00633296-1.mp4
اعتراضات دانشجویان آمریکا که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، به بسیاری از دانشگاه‌ها از جمله جورج تاون، جورج واشنگتن، اموری، هاروارد، میت، ییل، تگزاس، نیویورک، ایالت کالیفرنیا، مینه سوتا و کالیفرنیای جنوبی گسترش یافت. دانشجویان به اعتراضات خود برای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه‌ها ادامه می‌دهند.
 
پلیس آمریکا با استفاده از خشونت از نمازهای روزانه دانشجویان مسلمان جلوگیری می‌کند.
 
 

دیگر خبرها

  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل