Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بازدار شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، توسعه گیاهان دارویی و گلخانه های با مقیاس کوچک با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۳۶ هکتار باغات مثمر در اراضی شیبدار لرستان کشت شده است،  اظهار داشت: از این سطح توسعه باغات هزار و ۵۰۰ هکتار در اراضی ملی و ۶۳۶ هکتار در اراضی مستثنیات با کشت گونه‌های بادام، انگور، زیتون، انجیر، گل محمدی، گردو، پسته، انار و کنار به صورت بذر کاری و نهال کاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای سال ۱۳۹۸ نیز کشت گونه‌های بادام، انگور، انجیر، گل محمدی، پسته،  انار و کنار در سطح یک هزار و ۲۴۱ هکتار پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: ۲۱۴ هکتار نیز در سال جاری به کشت گیاهان دارویی اختصاص یافته که در این راستا بذر و نشاء لازم خریداری شده و متقاضیان برای دریافت بذر و نشاء هر چه سریع‌تر به مدیریت باغبانی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

بازدار گفت: برای سال ۱۳۹۸ همچنین ۷۰ هکتار احداث گلخانه در مقیاس کوچک سهمیه لرستان مصوب شده است.

کد خبر 4756829

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی لرستان باغات اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه زائران اربعین استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد