Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:48:51 GMT

روند تولید در هپکو از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۰۷۷۷

کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار در گفت‌وگو با فارس افزود: روند بازگشت هپکو به مدار تولید تقریباً شروع شده است. 

وی افزود: اولاً یکسری مصوبات مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مورد هپکو وجود دارد و یکسری‌ قراردادهای ساخت ماشین‌آلات راهسازی با زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرف انعقاد است که بودجه مورد نیاز را از سازمان برنامه و بودجه بگیرند و قرارداد و ساخت این ماشین‌آلات با هپکو را ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مدیرعامل جدید که از طرف سازمان خصوصی‌سازی در هپکو نصب شده است، همچنین یکسری قرارداد برای ساخت ماشین‌آلات را بین هپکو و سازمان همیاری شهرداری‌ها در شرف عقد قرارداد اعلام کرده و مقدمات این کار را انجام داده است.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار تأکید کرد: در حال حاضر خود شرکت هپکو مذاکراتی با بخش خصوصی داشته و تعدادی از ماشین آلات سنگین را به صورت محدود و با جذب سفارش خرید در حال تولید دارد و در واقع تولید در شرکت مهندسی تولید ماشین‌آلات سنگین راهسازی هپکو شروع شده است.

یاوری تأکید کرد: خط تولید در هپکو آرام آرام رونق می‌گیرد و امیدواریم رونق دوباره به هپکو برگردد. 

وی افزود: مقدمات انجام این قراردادها فراهم شده و این قراردادها در شرف امضا است البته یکسری ماشین‌آلات نیز در حال تولید است.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار  در مورد اینکه آیا تجمعات کارگری در هپکو تمام شده است گفت: دیگر خبری از تجمعات کارگری نیست و حقوق و مطالبات کارگران تا پایان شهریور تسویه شده است و در مجموع به همه کارگران در همه واحدهای تولیدی توصیه می‌کنیم مطالبات صنفی خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند تا هم زودتر نتیجه بگیرند و هم مشکلاتی برای آنها پیش نیاید.

وی همچنین گفت: مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره هپکو درصدد هستند بتوانند حدود 30 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای فعالیت کامل خط تولید جذب کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد یکی از قطب‌های اصلی کشور و منطقه در حوزه نساجی است و از دیرباز تاکنون این صنعت با نام یزد گره خورده و محصولات نساجی یزد در تمامی نقاط شناخته شده و زبانزد است.

با این وجود اما در طول چند دهه گذشته رفته رفته نساجی در یزد بزرگی خود را از دست داد و این صنعت با مشکلات بسیاری روبرو شد به گونه‌ای که دیگر نمی‌توانستیم نامی از قطب نساجی بودن برای یزد در نظر بگیریم چرا که بسیاری از نقاط دیگر صنعت نساجی بسیار پیشرفته تر و بزرگتری از یزد داشتند.

با این وجود طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه احیای این صنعت صورت گرفته که منجر به بهبود وضعیت صنعت نساجی استان یزد شد که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های منظم نساجی، ماشین‌آلات و محصولات آن اشاره کرد.

از جمله این نمایشگاه‌ها، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد است که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این نمایشگاه فعالان عرصه صنعت نساجی و پوشاک استان یزد و برخی نقاط کشور به عرضه جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود در این صنعت پرداختند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند