Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار داخلی
**********

* تهران- محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در توئیتی تاکید کرد که برای یمن تنها یک راه حل سیاسی آن هم با مشارکت همه بازیگران وجود دارد.

* تهران- سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف عمیق از وقایع اخیر عراق که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و تخریب اموال عمومی شده، گفت: ایران تحولات عراق را با دقت و حساسیت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مشهد- رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: لیست بانکی تراکنش‌های مالی حدود۳۰۰ هزار نفر که درآمدهای بالای میلیارد داشتند در اختیار این سازمان قرار گرفته که بر اساس بررسی انجام گرفته نیمی از آنان مودی مالیاتی نبودند و نیمی دیگر از آنان که مودی مالیاتی بودند کمتر از آنچه لازم است مالیات می‌پرداختند.

* مشهد- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی شرکت‌ها برای این که از فرصت‌های قانونی در نظر گرفته شده برای شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند خود را در قالب این شرکت‌ها بزک کرده اند که این گونه مجموعه‌ها باید با شجاعت اعلام شوند.

* مشهد- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی از موارد مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری در شرکت پدیده نیاز به تایید در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا دارد که در نخستین نشست این شورا مطرح می‌شود.

* تهران- دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جنگ ظالمانه علیه یمن هر گونه اقدام و تلاش برای توقف جنگ و خونریزی، انجام گفت وگوهای یمنی- یمنی و پایان محاصره ظالمانه ملت یمن را در دستور کار داشته و بر تسریع در ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این کشور تاکید کرده است.

* تهران- سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: وزارت ارتباطات از تخلف گسترده و ۹۰ درصدی حداقل ۵۰۰ شرکت فعال ارزش افزوده خبر داده ولی اسناد تخلف را به قوه قضاییه ارسال نکرده است.

اخبار خارجی
**********

* بغداد- با صدور دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق مبنی بر پایان دادن به تجمع و اعتراضات خیابانی در مرکز بغداد، با مداخله نیروهای امنیتی و پراکنده شدن تظاهرکنندگان، آرامش نسبی و محتاطانه در مرکز بغداد حکمفرما شده است.

* بیروت- با ادامه تظاهرات لبنانی‌ها علیه دولت خود برخی رسانه ها از دست‌های پنهان و آشکار و افشای واقعیت‌های پشت پرده سخن گفتند و از دخالت و تلاش برخی کشورهای عربی منطقه برای تقابل مردم با رئیس جمهوری و دولت لبنان نوشتند.

* تهران- خبرنگار وزارت دفاع آمریکا روز شنبه نوشت: آشفتگی و بی نظمی خاصی در استراتژی نظامی پنتاگون بوجود آمده زیرا ترامپ هر روز با یک توییتر کل برنامه های نظامی را تغییر می دهد.

* تهران- مجله نیوزویک روز یکشنبه نوشت: اعتقاد بر این است که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در یک عملیات مخفی کشته شده است.

* تهران- "آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر" وزیر دفاع آلمان با دفاع از پیشنهادش برای ایجاد منطقه‌ای امن در مرز ترکیه با سوریه گفت:چاره‌ای جز طرحی جایگزین برای توافق روسیه و ترکیه در مورد شمال سوریه نداریم.

* تهران- "نصیف جاسم الخطابی" استاندار کربلا، بامداد یکشنبه از لغو مقررات منع آمد و شد در این استان خبر داد.

* تهران- رژیم صهیونیستی شنبه شب راهپیمایی همبستگی با اسیران فلسطینی در زندان‌های این رژیم را در قدس اشغالی سرکوب کرد.

* تهران- مقامات کالیفرنیا بامداد یکشنبه هشدار دادند که جریان شدید باد باعث تشدید آتش سوزی شد و با قطع برق بیشتر از نیم میلیون نفر، دستور تخلیه منازل صادر شده است.

* تهران- ائتلاف سائرون به رهبری سید مقتدا صدر در دومین روز از دور جدید اعتراضات در عراق اعلام کرد، تا زمانی که خواسته‌های تظاهرکنندگان برآورده نشود، به صف مخالفان دولت در مجلس پیوسته و اعتصاب می‌کند.

* تهران- دولت بغداد شنبه‌شب، فعالیت شبکه‌های العربیه و الحدث عربستان را به خاطر نقض قوانین عراق در برخورد با مسائل این کشور ممنوع کرد.

* تهران- ۳۵۰ هزار کاتالانی روز شنبه در اعتراض به حکم زندان رهبران خود در بارسلونا تظاهرات کردند و از مقامات اسپانیا لغو حکم را خواستار شدند.

* بغداد- سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز خواستار برخورد قاطع با قانون‎‌شکنان و گروه‎های مخرب نفوذی در میان تظاهرکنندگان شد.

* مسکو-  وزیر امور خارجه روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، واشنگتن را از اقدامات علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه برحذر داشت.

* تهران- به رغم ادعای دولت ترامپ برای عقب‌نشینی نیروهای نظامی از خاورمیانه، اما به تازگی اخباری مبنی بر افزایش ارسال تجهیزات نظامی و لجستیکی آمریکا به مقرهای نظامی خود در سوریه و عراق منتشر می شود.

* تهران- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه اعلام کرد که تنها در صورتی موافق برگزاری انتخابات از سوی تشکیلات خودگردان است که این انتخابات شامل شهر قدس، نوار غزه و کرانه باختری رود اردن شود.

* تهران- «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شنبه‌شب اعلام کرد؛ جنگنده‌های عربستان روز شنبه ۶۶ بار مناطق غربی این کشور را بمباران کردند.

* تهران- نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق روز شنبه با صدور بیانیه ای هرگونه تسامح با گروه های مسلح و آشوب طلب را که قصد منحرف کردن تظاهرات مسالمت آمیز مردمی را دارند، غیر قابل قبول خواند.

* تهران- شهروند ۱۹ ساله آمریکایی روز شنبه بعد از حمله مسلحانه به فروشگاه والمارت و تیراندازی به مردم دست به خودکشی زد.

* تهران- جلیقه زردهای فرانسه در یازدهمین ماه اعتراضی خود به سیاست‌های اقتصادی امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور روز شنبه نیز به خیابان‌ها آمدند.

* بغداد- در دومین روز دور تازه اعتراضات در بغداد، میان تظاهرکنندگان و ماموران امنیتی در میدان تحریر در قلب پایتخت عراق درگیری رخ داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور لبنان وزارت ارتباطات عراق محمد جواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «چهارشنبه 12 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز