Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی فکری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: امروز تردد تمامی خودرو‌های شخصی، عمومی و موتورسیکلت از خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم و عبور دسته‌های عزاداری ممنوع است.

او اضافه کرد: همچنین در صورت تجمع عزاداران در میدان امام زاده عبدالله، تردد تمامی خودرو‌ها از سمت میدان فلسطین، میدان عین القضاه به سمت میدان امامزاده عبدالله از ساعت ۹ صبح ممنوع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور همدان در عین حال از اعمال محدودیت‌های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر و تقاطع جانبازان در زمان عبور دسته‌های عزاداری خبرداد.

سرهنگ فکری از شهروندان خواست: از پارک خودرو در مسیر خیابان‌های منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) و میدان امام زاده عبدالله خودداری کنند در غیر اینصورت خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

او گفت: به منظور تامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر دسته‌های عزاداری، توصیه می‌شود در این روز از خودرو‌های عمومی استفاده شود و از آوردن خودرو شخصی و تجمع در مسیر‌های اصلی و محل تردد عزاداران خودداری شود.

رییس پلیس راهور همدان بیان کرد: شهروندان از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته‌های عزاداری خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ا

اعلام  محدودیت ترافیکی در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مذهبی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران