Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جشنواره ایتاپ دانشجویی با همکاری مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر و پارک علوم و فناوری استان خوزستان در سطح شهرستانهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود و شرکت برای همه دانشجویان آزاد است.

علاقمندان می‌توانند تا دوم آذر ۱۳۹۸ آثار خود را به سامانه ارسال ایده به نشانی الکترونیکی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

itapf.ir ارسال کنند.

این جشنواره ۱۰ آذر برگزار خواهد شد.

ایتاپ رویدادی است که به ایده پردازان فرصت می دهد تا با طرح ایده خود در جمع سایر شرکت کنندگان، دانشجویان ، داوران و فعالان علمی و اقتصادی آن را سنجیده، تجزیه، تحلیل و تکمیل نمایند و در نهایت با حمایت پارک علم و فناوری خوزستان به مرحله تجاری سازی برسانند.

علاوه بر این شرکت کنندگان با ایده های جدید دیگران آشنا خواهند شد و شبکه ای از دوستان و متخصصین را برای ارتباطات آتی، هم افزایی علمی و همکاری های احتمالی خود بوجود خواهند آورد.

انتهای پیام/ د

بیست و سومین جشنواره ایتاپ دانشجویی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز شنبه جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی ضد رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران، خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند، خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین‌المللی شدند.

کد خبر 6090239

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم