Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خرم‌آباد از شناسایی ۳۵ نقطه که دچار ریزش و رانش شدند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، جعفر طولابی در جلسه مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب رودخانه خرم‌آباد، اظهار کرد: در رودخانه کرگانه ۱۶۸ واحد مسکونی و تجاری وجود دارد که به‌جز هشت خانوار که قرار است در مسکن مهر اسکان داده شوند، هنوز دستگاه‌ها بقیه آن‌ها را تعیین تکلیف نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در حوزه روستایی بیشتر ابنیه و جاده‌ها به‌صورت موقت راه‌اندازی شدند که در جریان بارندگی‌های اخیر ممکن است دچار ریزش و رانش شوند، عنوان کرد: در جریان سیل گذشته ۳۵ نقطه که دچار ریزش و رانش شدند شناسایی و معرفی کردیم که در صورت بارندگی ریزش و رانش دوباره را به دنبال خواهد داشت.

طولابی ادامه داد: یکی از پیشنهادهای ما این است که از هم‌اکنون دستگاه‌ها با شرکت‌ها و دستگاه‌های خصوصی قرارداد منعقد کنند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در رابطه با بارش‌ها و امکان وقوع سیل، از هم‌اکنون باید مکان اسکان سیل‌زدگان در نقاط شهری پیش‌بینی شود، عنوان کرد: بهتر است در اماکن عمومی و اداری متولی این امر مشخص شده و تجهیز شوند تا در صورت نیاز این اماکن با آمادگی بیشتر، آماده باشند.

وی با اشاره به حضور عشایر در مناطقی از استان و لزوم هشدار به آنان از طریق امور عشایری و جهاد کشاورزی، اظهار کرد: در سیل فروردین‌ماه ۱۵۷ دستگاه خودرو، اجناس و کالاهای مغازه‌ها آسیب دیدند که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت