Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌های این روزهای خود به سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری اشاره و بیان کرد: این روزها درگیر سریال «نفوذ» هستم که ظرف سه تا چهار ماه آینده تولید و تصویربرداری آن طول می‌کشد.  

وی در واکنش به ۱۰ قسمتی که از این سریال در دهه فجر سال گذشته نمایش داده شد و از کیفیت لازم برخوردار نبود، اظهار کرد: نمایش دادن آن ۱۰ قسمت کار اشتباهی بود چون کار هنوز به طور کامل آماده نشده است و قصه از فلاش بک‌ها و فلاش فورواردهایی برخوردار است که باید به‌صورت کامل نمایش داده شود و فکر می‌کنم تا سریال به‌طور کامل تدوین و پخش نشود نمی‌توان درباره آن نظر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر درباره حضورش در این سریال که به مقاطعی از انقلاب می‌پردازد، بیان کرد: من فیلمنامه را خواندم و به نقشی که به من سپرده شده بود علاقمند شدم و برایم جذابیت داشت.

نورایی که آخرین حضورش در تلویزیون به سریال‌های «گاندو» و «از یادها رفته» برمی‌گردد درباره خلأ نقش‌های اکشن در سریال‌های تلویزیونی، توضیح داد: کارهای اکشنی که در کشور ساخته می‌شود بیشتر فضای امنیتی دارد و به دلیل هزینه‌هایی که سریال‌های اکشن دارند کمتر از ژانرهای دیگر ساخته می‌شود که بتوانیم در آنها نقش بازی کنیم. بنابراین با تمام توانم در پروژه‌هایی همچون «گاندو» ظاهر می‌شوم که مردم هم خیلی از آن استقبال کردند.

بازیگر سریال‌های «نفوذ» و «گاندو» در پایان درباره حساسیت‌هایی که ممکن است سریال‌های امنیتی و سیاسی به همراه داشته باشند، بیان کرد: این حساسیت‌ها همه عوامل را درگیر می‌کند مثلا نویسنده‌ای که فیلمنامه‌ای را می‌نویسد و الفبای ساخت یک اثر هنری را بنا می‌کند گاهی دچار خودسانسوری می‌شود. بخشی به دلیل اتفاقات و مشکلاتی است که ما در این حرفه با آن مواجه می‌شویم و هر کاری می‌کنیم یک گروهی علیه ما می‌شوند، بنابراین از همان ابتدا مجبوریم سراغ یک سری از کاراکترها نرویم و یا برخی از داستان‌ها را را بازگو نکنیم؛ حتی اگر حقیقت باشد.

کد خبر 4756861 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرام نورایی سریال ایرانی جواد شمقدری سریال گاندو تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی اربعین 98 تئاتر شهر سینمای مستند سازمان سینمایی کارگردان تئاتر فیلم سینمایی اربعین حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره کل هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید

آفتاب‌‌نیوز :

این روزنامه نوشت: نویسنده و کارگردان «نون خ ۵» در این فصل توانستند طوری مشکلات و سختی‌های جامعه را در قالب داستان خود مطرح کنند که هیچ ممیز و ناظر پخشی نمی‌توانست دست به ممیزی و اصلاح این سریال بزند. کنایه به مدیران و مسئولان و حتی انتقادات تند در قالب خرده‌داستان‌ها و حتی اشارات سیاسی آنقدر در این سریال به چشم می‌آمد که می‌توان صد‌ها تحلیل و تفسیر فرامتنی سیاسی از آن داشت، اما آقاخانی آنقدر با ظرافت همه این انتقادات را در قالب طنز و شوخی مطرح کرد که مدیران صدا‌وسیما نتوانستند در مقابل آن مقاومت کنند و چنین انتقاداتی در قالب یک سریال پربیننده که بالاترین درصد تماشاگر را داشت روی آنتن تلویزیون رفت. از آن سو «نون خ ۵» اولین سریالی است که تا این اندازه روی حرکات موزون قومیت‌های مختلف تکیه کرده و آن‌ها را در یک مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده است.

اشاره به کند بودن سرعت اینترنت همزمان با امتحان میان استانی، مهمان شدن در بیغوله‌ها و اشاره به بیکاری و ورشکستگی مردم بلوچ، کنایه به لغاتی مانند زیرساخت، پیشرفت، پروژه و… نشان دادن مشکل کمبود سوخت در سیستان‌وبلوچستان، نبود امکانات پزشکی در این استان، به تصویر کشیدن وضعیت کولبرها، ضروری بودن دارو‌های کودکان سرطانی، بالا رفتن ناگهانی قیمت طلا و… ازجمله مسائلی بود که آقاخانی و وفایی با تیزهوشی و ریزبینی به بهترین شکل در «نون خ ۵» به نمایش آوردند بدون اینکه ممیزان بتوانند این بخش‌ها را دچار جرح و تعدیل کنند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید