Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های این روزهای خود به سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری اشاره و بیان کرد: این روزها درگیر سریال «نفوذ» هستم که ظرف سه تا چهار ماه آینده تولید و تصویربرداری آن طول می‌کشد.  

وی در واکنش به ۱۰ قسمتی که از این سریال در دهه فجر سال گذشته نمایش داده شد و از کیفیت لازم برخوردار نبود، اظهار کرد: نمایش دادن آن ۱۰ قسمت کار اشتباهی بود چون کار هنوز به طور کامل آماده نشده است و قصه از فلاش بک‌ها و فلاش فورواردهایی برخوردار است که باید به‌صورت کامل نمایش داده شود و فکر می‌کنم تا سریال به‌طور کامل تدوین و پخش نشود نمی‌توان درباره آن نظر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر درباره حضورش در این سریال که به مقاطعی از انقلاب می‌پردازد، بیان کرد: من فیلمنامه را خواندم و به نقشی که به من سپرده شده بود علاقمند شدم و برایم جذابیت داشت.

نورایی که آخرین حضورش در تلویزیون به سریال‌های «گاندو» و «از یادها رفته» برمی‌گردد درباره خلأ نقش‌های اکشن در سریال‌های تلویزیونی، توضیح داد: کارهای اکشنی که در کشور ساخته می‌شود بیشتر فضای امنیتی دارد و به دلیل هزینه‌هایی که سریال‌های اکشن دارند کمتر از ژانرهای دیگر ساخته می‌شود که بتوانیم در آنها نقش بازی کنیم. بنابراین با تمام توانم در پروژه‌هایی همچون «گاندو» ظاهر می‌شوم که مردم هم خیلی از آن استقبال کردند.

بازیگر سریال‌های «نفوذ» و «گاندو» در پایان درباره حساسیت‌هایی که ممکن است سریال‌های امنیتی و سیاسی به همراه داشته باشند، بیان کرد: این حساسیت‌ها همه عوامل را درگیر می‌کند مثلا نویسنده‌ای که فیلمنامه‌ای را می‌نویسد و الفبای ساخت یک اثر هنری را بنا می‌کند گاهی دچار خودسانسوری می‌شود. بخشی به دلیل اتفاقات و مشکلاتی است که ما در این حرفه با آن مواجه می‌شویم و هر کاری می‌کنیم یک گروهی علیه ما می‌شوند، بنابراین از همان ابتدا مجبوریم سراغ یک سری از کاراکترها نرویم و یا برخی از داستان‌ها را را بازگو نکنیم؛ حتی اگر حقیقت باشد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1314668

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی تلویزیون علیرام نورایی بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس سوریه سینمای ایران باشگاه استقلال گردشگری ترکیه دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی