Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@09:09:28 GMT

اعزام 17 کاروان سیستانی و بلوچ به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۲۲۲۴

اعزام 17 کاروان سیستانی و بلوچ به مشهد مقدس

غلامرضا باغبانی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: صبح امروز، یکشنبه 5 آبان‌ماه تعداد 17 کاروان از عاشقان حضرت ثامن‌الحجج(ع)، اعم از شیعه و سنی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها از شهرهای زاهدان، زابل، هیرمند و زهک اعزام شدند، افزود: این زوار به تبعیت از اربعین امام حسین(ع) بیش از50 کیلومتر را پیاده روی می‌کنند تا به مشهد الرضا(ع) برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان بیان کرد: زوار امام رضا(ع) در این سفر معنوی، سه روز را مهمان این امام رئوف خواهند بود که در این مدت، از ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: عشق به اهل بیت رسول خدا(ص) مختص مذهب خاصی نیست؛ هر ساله برادران اهل سنت برای حضور در این کاروان اشتیاق فراوانی دارند که به‌دلیل محدودیت، توانایی اعزام همه را نداریم که انشاء الله بتوانیم برای سال‌های بعد، افراد بیشتری اعزام کنیم.

باغبانی اظهار کرد: مسئولیت اسکان و اطعام زوار با آستان قدس رضوی است که برای این منظور، مدارس، تکایا و مساجد سطح شهر مهیا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن زوار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده

اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

او افزود: قرار است سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شوند که از این سه کاروان، شامل دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شوند.

اسماعیلی گفت: کسانی به این سفر اعزام می‌شوند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

او افزود: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اسماعیلی گفت: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده