Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی سیتیزن‌ها انتظار انتقال خود به خط دفاعی را ندارد ولی آماده است در صورت صلاحدید سرمربی تیم، در آن پست ایفای نقش کند. 

طرفداری- ایلکای گوندوعان مشکلی با بازی کردن در خط دفاعی برای منچسترسیتی ندارد.

به گزارش سایت گل، مصدومیت‌هایی که در فصل جاری برای آیمریک لاپورته، جان استونز و نیکولاس اوتامندی پیش آمد، سیتیزن‌ها را در مرکز خط دفاعی با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود بازگشت استونز و اوتامندی به میادین، در این مدت رودری و فرناندینیو هم در قلط خط دفاعی به میدان رفتند که نفر دوم در بازی روز گذشته منچسترسیتی مقابل استون ویلا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و بدین ترتیب نمی‌تواند در لیگ کاپ برابر ساوتهمپتون به میدان برود. گوندوعان ابراز آمادگی کرده است تا در صورت نیاز، وظایف دفاعی تیمش را به دوش بکشد. 

خوشبختانه هنوز نیکولاس اوتامندی را در اختیار داریم که قادر نبود به زمین بیاید زیرا سه تعویض‌مان را انجام داده بودیم. اگر تیم به من نیاز داشته باشد، حاضرم در هر جایی که بخواهند بازی کنم. اگر نیاز باشد در مرکز خط دفاعی بازی کنم، تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم خودم کمک کنم ولی فکر نمی‌کنم کار به آنجا بکشد. در حال حاضر بد شانس هستیم و این کارت قرمز کمکی به ما نمی‌کند ولی هنوز تیم خوبی درون زمین داریم. 

 

وی در مورد عملکرد تیمش در دو نیمه متفاوت افزود: 

هر گاه گل اول یا گلی زود هنگام می‌زنیم، احساس می‌کنیم توقف ناپذیر هستیم. در بین دو نیمه سرمربی از همه ما می‌خواست جلو برویم. در نیمه اول فرصت‌هایی ساختیم ولی مشخص بود که چیزی کم داریم. او در رختکن به این اشاره کرد و گلزنی ما ظرف یک دقیقه و سپس رسیدن به گل دوم، بسیار ارزشمند بود. همه چیز به صبر بر می‌گشت. می‌توانستیم در نیمه اول بهتر کار کنیم ولی در نیمه دوم واقعا خوب بودیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای