Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند بر اساس کتاب هوانوردی ایران (AIP) می تواند روزانه بیش از ۲۵ پرواز(۵۰ پرواز رفت و برگشت) را بپذیرد. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

 هادی سلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره با رایزنی های استاندار و پیگیریهای این اداره کل در برنامه پروازی فرودگاه بین المللی شهیدکاوه بیرجند اظهار داشت: در برنامه زمستانی این فرودگاه تعداد پروازها از 22 پرواز هفتگی به 26 پرواز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در برنامه تابستان این  فرودگاه تنها یک پرواز در روز چهارشنبه به مشهد فعال بود که برای استفاده هرچه بهتر مسافران، پرواز یکشنبه نیز به مجموع پروازهای این فرودگاه اضافه شد.

مدیرکل فرودگاههای استان خراسان جنوبی افزود: یک پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران نیز از سوی هواپیمایی ایران ایر در روز چهارشنبه به پروازهای این فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند افزوده شد.

قول مساعد مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا برای افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند‌عملیات اجرایی پروژه توسعه ‌ترمینال فرودگاه بیرجند با حضور وزیر راه آغاز شدپروازهای ایران‌ایر فرودگاه بیرجند روی ریل تعطیلی/لغو پرواز تداوم دارد

وی بیان کرد: علاوه بر افزایش تعداد چهار پرواز در برنامه زمستانی تلاش شده است با توجه به درخواست مسافران  ومکاتبات صورت گرفته با ایرلاین ها، پروازها در ساعات مورد تقاضای مسافران هماهنگ شده که از آن جمله می توان به پروازهای ابتدای صبح  در ایام کاری هفته و پرواز در اواخر ساعات کاری روزانه اشاره  کرد.

سلامی گفت: مذاکراتی از سوی استاندار خراسان جنوبی با چند ایرلاین فعال به صورت حضوری و تلفنی صورت  گرفته و این اداره کل همچون گذشته در حال پیگیری برای افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهیدکاوه بیرجند است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فقط در برنامه زمستانی، روزهای سه شنبه این فرودگاه بدون پرواز است ابراز امیدواری کرد بتوانیم توسط ایرلاین های موجود یا دیگر ایرلاین های فعال کشور مشکل پروازهای سه شنبه مرکز استان نیز برطرف  کنیم.

مدیرکل فرودگاههای استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه زمستانی این فرودگاه با این تعداد پرواز پاسخگوی نیاز هم استانی های گرامی است و بیش از این تقاضا وجود ندارد یادآورشد: هواپیمایی ماهان هفته ای 4 پرواز و هواپیمایی آتا هفته ای 2 پرواز  در مسیر تهران-بیرجند-تهران از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهند داد.

سلامی با تاکید بر اینکه  وظیفه فرودگاه ها تامین زیرساخت لازم جهت انجام پروازها به صورت ایمن است افزود: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در چند سال گذشته با تامین زیرساخت های فرودگاهی و هوانوردی و دیگر زیرساخت های لازم آمادگی کامل جهت پذیرش پروازها را دارد.

مدیرکل فرودگاههای استان خراسان جنوبی بیان کرد:در این راستا و در ساعات عملیاتی فرودگاه براساس کتاب هوانوردی ایران (AIP) فرودگاه بیرجند می تواند در طول روز بیش از 25 پرواز (50 پرواز رفت و برگشت) را بپذیرد.

انتهای پیام/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد