Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با اشاره به پایین بودن شاخص آسفالت راه روستایی این استان نسبت به کشور گفت: بیش از نیمی از مجموع چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان خاکی است.   پژمان نیک‌اقبالی افزود: کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این رقم ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: حدود ۷۵ درصد از کل راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد ارتباط یک هزار و ۷۰۰ روستای این استان را برقرار می‌کنند و در عین حال شاخص برخورداری روستاییان این استان از راه ارتباطی پایین است.   نیک اقبالی با بیان این‌که  ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در حال ساخت، بهسازی و آسفالت است، گفت: سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال قرارداد راه روستایی در این استان در شهرستان‌های هشت گانه در دست اجرا است.   نیک اقبالی افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار هر سال حدود ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شود.   او اضافه کرد: در چهار سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی استان هزینه شده است.   نیک اقبالی با اشاره به پایین بودن شاخص آسفالت راه روستایی استان نسبت به کشور گفت: بیش از نیمی از مجموع چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در این استان خاکی است.   انتهای پیام/ط شاخص آسفالت راه های روستایی استان پایین است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است