Web Analytics Made Easy - Statcounter

هازن هوتل «فعلا» مورد حمایت است، البته احتمالا مشروط به آن‌ که در مسابقات پیش رو مقابل منچسترسیتی، شکست‌های تحقیر آمیز دیگری را متحمل نشود.

طرفداری- در پی شکست سنگین 9-0 ساوتهمپتون مقابل لسترسیتی در سنت مری، مدیران ساوتهمپتون ترجیح می‌دهند به جای اخراج سرمربی خود، تحولی در کادر بازیکنان تیم اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تلگراف، این بدترین شکست خانگی یک تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. همین باعث شد عده‌ای این سوال را مطرح کنند که آیا رالف هازن هوتل در بازی مقابل منچسترسیتی هم روی نیمکت قدیس‌ها خواهد نشست یا خیر. اما ظاهرا مقامات ساوتهمپتون، هنوز از سرمربی سابق لایپزیش حمایت می‌کنند. این مربی اتریشی در فصل گذشته با ورود خود به باشگاه، تحول عظیمی در آن ایجاد کرد و تیمش را از خطر سقوط مصون نگه داشت. اما آن‌ها در فصل 20-2019 شروع ضعیفی داشته‌اند و پس از گذشت 10 هفته از مسابقات، در رده هجدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند. 

گائو جیشنگ (سهامدار اصلی باشگاه) و مارتین سمنز (مدیر اجرایی) به این نتیجه رسیده‌اند که نتایج ضعیف باشگاه در سالیان اخیر، نشان از نیاز به تغییرات عمده در ترکیب تیم دارد. هر دو نفر، هازن هوتل را مرد مناسبی برای برگرداندن باشگاه‌ به روزهایی که برای راهیابی به رقابت‌های اروپایی تلاش می‌کرد، مناسب می‌دانند. آن‌ها حاضرند در ژانویه دست به جیب شوند و ضعف تیم در مرکز خط دفاعی و کناره‌های آن را برطرف کنند. جیشنگ و سمنز همچنین باور دارند که ترکیب فعلی با سبک پر انرژی و مبتنی بر پرسینگ هازن هوتل همخوانی ندارد. گفتنی است که ساوتهمپتون سه شنبه این هفته در لیگ کاپ با منچسترسیتی رو به رو می‌شود و سپس در ابتدای هفته آینده، در رقابت‌های لیگ برتر مجددا با آن‌ها دیدار می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت