Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان امروز یکشنبه در مراسم عزای ۲۸ صفر که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، ما را یارای سخن با اشاره به شخصیت پیامبر اکرم و فرزندان بزرگوارش امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام گفت: پیرامون شخصیت پیامبر اکرم(ص) و  فرزندان معصومش سخن زیاد است اما ما را یارای سخن گفتن در حد اینکه شان این بزرگواران رعایت شود، نیست و هرچه بگوییم باید نهایت اظهار عجز و ناتوانی کنیم اما این فرصت مغتنم و این جمعیت با شکوه چند نکته سیاسی اخلاقی و تربیتی را برمی تابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روایتی از حضرت عیسی در مواجه با یک چوپان گفت: تنها علمی که برای خدا باشد برای جامعه اثر بخش خواهد بود و علمی برای خلاف این موضوع باشد، برای جامعه نیز مضر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر علم  کسی زیاد باشد اما عامل به آن نباشد، فایده ای ندارد.

وی یادآور شد: زمانی که خداوند متعال بندگان شایسته را به عنوان الگو، حجت، رهنما، ولی و جانشین خود قرار داده است و برای سعادت و خوشبختی بشر هیچگاه زمین از حجت خدا خالی نبوده و حجت خدا راهنمای مردم به سوی خداست و بدون ولایت انسان نمی تواند به مقصد برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هر زمانی باید مطیع ولی باشیم، به تلاش های پیامبر(ص) برای معرفی ولی بعد از خود اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اطلاعت از ولی خیلی مهم است، گفت: پیامبر در واقعه غدیر بسیار محکم کاری کرد و تمام هم و غمش از ابتدای بعثت تا آخرین روزهای زندگی مبارکش مسئله ولایت بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: مهمترین  چیزی که پیامبر(ص) و خاندان بزرگوار ایشان حضر شدند برای احقاق آن هزینه بدهند، مسئله ولایت بود.

حجت الاسلام جلیلیان تاکید کرد: با توجه به هزینه هایی که پیامبر(ص) و خاندانش در این راستا داده اند، در قبال ولایت انسان باید احساس مسئولیت کند و مطیع محض ولایت باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، دین داری بدون پذیرش ولایت را بی معنا دانست و گفت: اطاعت پذیری از ولایت در مرحله بعدی است.

وی افزود: با نگاهی به ۴۰ سال انقلاب درمی یابیم هر جا نمره بالایی از اطلاعت از ولایت و ولایت پذیری داشته ایم، آنجا عزتمند بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در بین نیروهای مسلح اطلاعت از ولایت در اوج است و بقیه باید از این موضوع الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب نظرش بر این است که باید توانمندی نیروهای مسلح ما به جایی برسد که بتواند دشمن را وادار به عقب‌نشینی کند و کسی جرئت تعرض به این مرز و بوم اسلامی را نداشته باشد، در اینجا ملاحظات سیاسی ملاحظه کاری نیست و طهرانی‌مقدم ها جان خود را فدا می‌کنند تا بُرد موشک ها را بالاتر ببرند و دقیق تر کنند و دشمن را مجبور به عقب نشینی کنند و قدرت تعرض به این کشور را نداشته باشند و وقتی ترامپ دیوانه رجز خوانی کند، عربستان و اسرائیل بگویند آقای ترامپ حواست باشد به ایران حمله نکنید و اگر به ایران حمله شود ما گرفتار می شویم و این ترس آنها و توانمندی ما به برکت اطاعت از ولایت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید و خاطرنشان کرد: شرط سعادت ما نیز ولایت حضرات معصومین است.

وی با اشاره به توانمندی کشور در انرژی هسته ای و علوم موشکی، و همچنین عملکرد نامناسب خودروسازان داخلی، ولایت پذیری این خودروسازان را در مقایسه با توان کشور ضعیف دانست.

این مسئول با بیان اینکه بعضی ها محور مقاومت را باور نمی کردند، گفت: انقلاب نیروهای مسلح سپاه پاسداران می گفتند ما باید برویم حضور مستشاری در عراق و سوریه داشته باشیم تا عزتمند باشیم و این درحالی است که خانم هیلاری کلینتون گفتند ۱۱۲ کشور را رفته اند و به دنبال این هستیم که داعش را کنار مرزهای ایران بیاوریم اما  برخی می گفتند این حضور سپاه در کشورهایی چون عراق و سوریه و این هزینه برای چیست؟.

کد خبر 4757024

منبع: مهر

کلیدواژه: ترامپ اسرائيل داعش هيلاري كلينتون انقلاب سوریه ایران عربستان سعودی مسجد جامع کرمانشاه سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه عزاداری 28 صفر اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان زائران اربعین بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند