Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:26:47 GMT

شهید رادمهر دلبسته دنیا نبود/ ثبت وقف به نام شهیدان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۳۸۷۷

شهید رادمهر دلبسته دنیا نبود/ ثبت وقف به نام شهیدان

به گزارش خبرنگار مهر، عقیله ملازاده ظهر یکشنبه در دیدار مدیران اوقاف استان با خانواده شهید رادمهر، ولایت‌مداری را از شاخصه‌های شاخص شهید رادمهر بیان کرد و با بیان اینکه اسلام بدون ولایت یک اسلام بی‌محتوا است، افزود: پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه مورد تاکید شهید رادمهر بود و ایشان به همسر خود وصیت کرد که فرزندانم را بر محور ولایت‌پذیری تربیت کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید رادمهر با تاکید بر اینکه در هر لباس و در هر جایگاهی قرار دارید باید برای خدا کار کنید، گفت: احترام به پدر و مادر از شاخصه‌های شهید رادمهر بوده است.

ملازاده عنوان کرد: شهید رادمهر به دنیا وابسته نبود و اهداف خود را برای پیروزی اسلام و ولایت استوار کرده بود.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف و ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی که می‌شود انجام داد مسئله ایجاد وقف توسط خانواده‌های شهدا است و در این زمینه پدران و مادران شهدا به نام شهیدشان وقفی را ثبت کنند.

ملازاده تصریح کرد: تاکنون تحرکات خوبی برای ثبت موقوفاتی توسط خانواده شهدا در مازندران انجام شده است که تلاش داریم نقش زنان مازندران در این مسئله پررنگ باشد.

‍ حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف مازندران نیز با بیان اینکه خداوند به هر کسی توفیق شهادت عطا نمی‌کند، افزود: شهید رادمهر در یک خانواده مذهبی تربیت شد و امروز می‌بینیم به مقامی رسید که بهترین مقام در نزد پروردگار است.

وی بیان کرد: مجموعه اوقاف مازندران نیازمند دعای خیر شما مادر شهید است تا در اجرای نیت واقف با دقت و ظرافت عمل کند.

کد خبر 4757036

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف مازندران ابراهیم حیدری وقف اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان زائران اربعین بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد