Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:29:41 GMT

مدیران با ساخت وسازهای غیرمجاز برخورد کنند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۴۲۵۹

مدیران با ساخت وسازهای غیرمجاز برخورد کنند

حلیل بالایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شناسایی نقاط آسیب زا در سیل فروردین ماه سال جاری هرگونه خسارت مجدد در نقاط مذکور را غیرقابل توجیه دانست.
وی از امور آب و شهرداریها خواست با هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها برخورد قانونی بعمل آورند.
مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به آبگرفتگی معابر و کند شدن تردد خودروها در بارش های اخیر افزود: شهرداران متخلف که در این مورد کم کاری کرده اند باید به هیات تخلفات شهرداریها معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بالایی در ادامه با اشاره به بارش ۳۰ میلی متری روزهای اخیر و انتشار تصاویر آبگرفتگی و کندشدن تردد خودروها گفت: این تصاویر حکایت از آن داشت نه تنها لایروبی بلکه اقدام های حداقلی در رفت و روب کانال ها انجام نشده لذا لازم است فرمانداران بعنوان روسای ستاد بحران شهرستان ها در شناسایی و رفع موانع مربوطه تلاش کنند.

در اثر سیل فروردین ماه سال جاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش های کشاورزی و امور زیربنایی استان وارد شد. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر بارش باران سیل کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود:آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل