Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرتضی اسدی مرام»، کارگردان نمایش میشه گرگ نباشیم، هدف از برگزاری این جشنواره را جذب گردشگر و معرفی منطقه دربندیخان عنوان کرد و به خبرنگار ایرنا گفت: مسئولان اقلیم کردستان عراق، از زبان و ابزار فرهنگ برای توسعه فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استفاده می کنند. 

وی این جایزه را از مهمترین جوایز برون مرزی کسب شده، توسط هنرمندان تئاتر استان کرمانشاه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی دربندی خان از ۲۱ تا ۲۴ اکتبر (۲۹ مهر تا سوم آبان ) در اقلیم کردستان عراق با حضور هنرمندانی از کشورهای ایتالیا ،اسپانیا ،شیلی، تونس، لبنان ، ایران ، عراق و اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

جوادنیا متولد سال ۷۶ است و دانش آموخته مهندسی فیزیک دانشگاه صنعتی کرمانشاه است. این هنرمند جوان سابقه حضور و بازی در جشنواره بین المللی عروسکی تهران مبارک، جشنواره بین المللی فجر، ۲ دوره جشنواره بین المللی مریوان، ۲ دوره جشنواره ملی لاهیجان، جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان، جشنواره منطقه ای شرهانی استان ایلام، ۲ دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی دربندیخان اقلیم کردستان عراق، کاندید بازیگری زن در جشنواره بین المللی مریوان، برترین بازیگر زن و برترین طراح صحنه جشنواره تجربه های جوان استان کرمانشاه را در پرونده کاری خود دارد. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تئاتر خیابانی اقلیم کردستان عراق هنرمند تئاتر تئاتر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی

رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدر هیئتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 751095

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • بارزانی وارد تهران شد