Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالله عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان شکایات مردمی استان کرمانشاه طی یک سال گذشته  اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه طی  یکسال گذشته ۳۶۴ مورد شکایت از دستگاه های اجرایی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت و تا جایی که قانون به ما اجازه داده سعی کرده ایم حق ارباب رجوع استیفا شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه بیشترین تخلفات در چه حوزه هایی بوده است؟ افزود: به دلیل یک سری محدودیت ها نمی توان این موارد را عنوان کرد اما تا جایی که قانون به ما اجازه داده با این موارد برخورد کرده ایم و خود استاندار نیز در این مورد پیش قدم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع در قالب ۸ کمیته پیش می رود؟ تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به حفظ و ارتقا جایگاه مردم در نظام اداری تاکید دارند، لذا در قالب این طرح این جایگاه ایجاد شده و ارتقا یافته است.

حجت الاسلام عزیزی، همچنین چگونگی بازرسی از دستگاه های اجرایی و میزان آن طی مدت سپری شده از امسال گفت: دستگاه های اجرایی به صورت مستمر  و مداوم مورد نظارت و بازرسی هستند و ما حتی سعی کرده ایم  در مواردی به صورت نامحسوس و به شکل ارباب رجوع برای بازرسی از این ادارات به آنها مراجعه کنیم.

۹۰ دستگاه اجرایی مورد نظارت و پایش قرار گرفته اند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: دفتر بازرسی استان کرمانشاه، دستگاه های مختلف را از نظر نقاط قوت و ضعف مورد پایش و نظارت قرار می دهیم و تاکنون حدود ۹۰ دستگاه اجرایی مورد نظارت و پایش قرار گرفته اند.

 این مسئول تصریح کرد: ما در دفتر بازرسی استانداری، حتی ایام نوروز نیز فعال بوده ایم و بازرسان را مکلف کردیم که شهرستان به شهرستان وضعیت پذیرایی از گردشگران و مسافران را مورد رصد قرار دهند که مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: همچنین به این منظور ما سال ۹۳ طرحی ارائه دادیم که عملکرد فرمانداری ها در بحث پذیرایی از گردشگران طی ایام مختلف چون نوروز و تابستان ارزیابی شود و ۱۰ آیتم نیز به این منظور مشخص شد که براساس آن ارزیابی شوند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به ملاقات های مردمی مسئولین برای اطلاع از مشکلات آنها گفت: طی بیش از یک سال گذشته شرایطی فراهم شد که مدیران دستگاه های اجرایی با مردم ملاقات کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گیرند.

ملاقات عمومی استاندار با ۱۰۷۱ شهروند کرمانشاهی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا طی یکسال گذشته استاندار کرمانشاه حدود ۲۳ ملاقات مردمی داشته اند و با یک هزار و ۷۱ نفر دیدار داشته اند.

این مسئول از ارزشیابی برنامه ها و پروژه های استان نیز توسط دفتر بازرسی استانداری خبر داد و گفت: مدیران برنامه ها و پروژه های خود را به ما ارسال می کنند و ما در طول سال آنها را رصد می کنیم و در طول سال نیز موظفند مستنداتی را به ما ارائه کنند.

این مسئول افزود: پس از ارزیابی مدیران، دفتر بازرسی استانداری به آنها نمراتی را می دهد که ما هیچ اغماضی در این زمینه نداریم و این نمرات ذره ای بالا و پایین نمی شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ارزشیابی ما در بخش عمومی ۵۰ امتیاز و در بخش اختصاصی ۵۰ امتیاز است و اگر مدیری زیر ۵۰ امتیاز بگیرد باید اخراج شود.

کد خبر 4756418

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی مقام معظم رهبری تکریم ارباب رجوع اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین بارش باران شهرکرد خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان زائران اربعین بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است