Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل، سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس در نشست امروز خود در باره مسایل مختلف مربوط به تیم با یکدیگر گفت‌وگو داشتند و باشگاه از صبوری سرمربی و همکارانش و کلیه اعضای تیم در این ارتباط تقدیر و تشکر کرد. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه، در جلسه امروز (یکشنبه)  محمدحسن انصاری فرد با گابریل کالدرون و افشین پیروانی، درباره مسائل مالی مربوط به تیم نیز گفت‌وگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مدیر تیم و سرمربی از مدیرعامل درباره وضعیت و زمان پرداخت دستمزد‌های بازیکنان سؤال کردند. در این ارتباط از سوی باشگاه مطالبی در باره برنامه‌های در دست اقدام تشریح و زمانبندی تقریبی برای پرداخت‌ها اعلام شد.

محمدحسن انصاری‌فرد همچنین خطاب به کالدرون گفت: شما هر بار که با هم جلسه داشتیم درباره مسائل مالی بازیکنان سؤال و پیگیری کردید و درباره خودتان حرفی نزدید. این مسئله واقعاً جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است. انصاری‌فرد به کالدرون گفت: همان‌طور که گفتید دریافتی بازیکنان بین 10 تا 12 درصد بوده است در حالی که برخی بابت فصل قبل هم مطالباتی دارند. من از طرف باشگاه، بسیار ممنونم. از تعامل و صبوری شما، همکاران‌تان و دیگر اعضای تیم از جمله بازیکنان تشکر می‌کنم و باز تأکید می‌کنم که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که شما کمترین دریافتی را داشتید، ولی در این باره با ما حرفی نزدید و فقط درباره وضعیت اعضای تیم می‌پرسید. مطمئن باشید معرفت شما، کادر فنی و بازیکنان و همه اعضای تیم را با جبران جواب می‌دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به سرمربی این تیم خاطر نشان کرد: مطمئن باشید، هواداران پرسپولیس هم این مسائل را می‌بینند و واکنش‌های متناسب و قدرشناسانه نسبت به تیم خودشان و عوامل آن دارند. این بسیار مهم و تأثیرگذار است که شما و بازیکنان با وجود این مشکلات مالی تمام تمرکز و تلاش خود را روی نتیجه گرفتن و تأمین خواسته هواداران گذاشته‌اید. به باشگاه هم این فرصت را داده‌اید تا برای حل چالش مالی چاره‌اندیشی مؤثر داشته باشد. این یک واقعیت است که با توجه به شرایط موجود و کنونی نیاز داریم سطح درآمد باشگاه را به شکل قابل توجهی بالا ببریم تا از عهده هزینه‌ها و بدهی‌ها بر بیاییم و ان‌شاءالله بسیار امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اتفاقات خوبی از نظر افزایش درآمدها رخ دهد.

انصاری‌فرد همچنین گفت: ما مذاکرات خوبی داشته‌ایم که در هیئت مدیره هم بررسی شده و به توافق رسمی نزدیک است. ان‌شاءالله چالش‌های مالی باشگاه هم با همکاری همه حامیان مالی مرتفع خواهد شد.

نشست مدیرعامل پرسپولیس با کالدرون و پیروانی

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گابریل کالدرون محمدحسن انصاری‌فرد پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گابریل کالدرون محمدحسن انصاری فرد پرسپولیس گابریل کالدرون محمدحسن انصاری فرد پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم‌کردن وارد زمین شدند، تعدادی از هواداران تراکتور در جایگاه ۱۳ اقدام به تشویق ریکاردو الوز کردند.

آلوز اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت اما در اقدامی جالب او به سایر بازیکنان اشاره کرد و با اشاره دست از هواداران خواست تا دیگر بازیکنان را هم تشویق کنند.

پس از آن بود که هواداران این قسمت از ورزشگاه شجاع خلیل‌زاده، گوستاوو واگنین، عارف آقاسی و محمد نادری را تشویق کردند اما نوبت به سایرین نرسید.

دیگر خبرها

  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند