Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی؛ ضمن تبریک دهه وقف و قدردانی از واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش استان، گفت: فرهنگ متعالی وقف، مصداق بارز احسان ماندگار، صدق در عملِ به خیر و تلاش برای کاستن آلام همنوع و گسترش و تعالی جامعه است که ترویج و تکریم از آن نباید فقط منحصر به یک هفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح ذیل است:
فرهنگ متعالی وقف، مصداق بارز احسان ماندگار، صدق در عملِ به خیر و تلاش برای کاستن آلام همنوع و گسترش و تعالی جامعه است.
توسعه و گسترش تمدن اسلامی به عنوان میراثی عظیم و ماندگار در بخش‌های مختلف حیات اجتماعی، فرهنگی، علمی در تمامی کشور‌های اسلامی به ویژِه ایران بدون بهره گیری از ظرفیت عظیم سنت حسنه وقف عملا غیر ممکن بوده است و در تداوم این فرهنگ معنوی و متعالی بر همه آحاد جامعه فرض است تا با ترویج سنت حسنه وقف، معرفی فلسفه آن و برکات وقف و ترغیب جامعه در عملِ به آن ضمن گره گشایی از مشکلات و آلام مردم دردمند، زمینه را برای استفاده از این قابلیت و ظرفیت مطلوبِ سرمایه اجتماعی در جهت اعتلا و آبادانی مهین اسلامی و مازندران عزیز فراهم سازیم.
تکریم وقف، تجلیل از واقفان نیکوکار و تلاش برای ترویج آن نباید تنها منحصر به هفته وقف باشد و می‌طلبد تا رسانه ها، رسانه ملی و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ضمن آگاهی رسانی و فرهنگ سازی در این راستا؛ نیاز‌های واقعی و روز جامعه را در مسیر نیات خیرخواهانه واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش قرار دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته وقف و قدردانی از واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش استان و فعالان و دست اندرکاران این سنت حسنه در تمامی دستگاه‌ها و نهادها، از خداوند قادر متعال توفیق بیش از پیش برای همه واقفان که تمکن مالی خود را در خدمت به نیاز‌های جامعه قرار داده و در ترویج و توسعه ارزش‌های انسانی و الهی گام بر می‌دارند مسالت دارم.
احمد حسین زادگاناستاندار مازندران   انتهای پیام/س   قدردانی استاندار مازندران از واقفان استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در بخشی از پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ومحمد مهدی فداکار  آمده است: این روحانى خدوم، مردمى و شریف از شخصیت هاى برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود که خدمتگزارى صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌دیده هرگز فراموش نخواهد شد.  
مرحوم حجت الاسلام دهقان دولتی امام جمعه شهربلوک یکشنبه این هفته در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور