Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی ها می دانند غرب راهش باطل است اما دنبال راه آنها هستند و این افراد به خود ظلم می کنند گفت: غرب سمبل قتل غارت است و دنیا را مانند زندان کرده است. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)  و امام حسن مجتبی (ع) که در مسجد جامع شهر خوسف برگزار شدضمن تسلیت ایام  اظهارداشت: سرنوشت انسان برسر دو راه حق و باطل گره می خورد و در تشخیص این دو راه نباید ظاهر قضایا چشم  ما را پرکند زیرا ظواهر هیچگاه باقی نمی ماند  و این تنها حق  است  که ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انسانی که بخواهد ماندگار باشد و در رضوان خدا باشد باید در هر موضوعی بتواند حق را از باطل  تشخیص  و دو راه حق و باطل را به خوبی از هم جدا کند افزود: برای رسیدن به حق چند مرحله وجود دارد که  مرحله اول اینکه وقتی انسان می خواهد خود را کامل کند باید حق گرا باشد یعنی دنبال واقعیت ها باشد و در واقع  اولین قدمی که میخواهد بردارد ببیند حق یا باطل است.

نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه پیامبران برای این مبعوث شدند که بشر برای رسیدن به حق سرنوشت خود را تنظیم کند گفت: کسی که حق گراست باید حق شناس  باشد زیرا  شناخت حق کار دشواری نیست راه حق از راه باطل جداست اما وقتی انسان حق را شناخت باید به  دنبال حق مداری باشد و جز حق راهی دیگر نرود.

عبادی افزود: در این دنیای پرحیله انسان نباید گول بخورد بلکه باید بتواند حق را از ناحق تشخیص دهد که لازمه حق بینی حق شناسی است در واقع همان بصیرتی است که در صحنه میدانی انسان از طریق حق بینی حق را تشخیص دهد و بعد از آن بتواند جهاد و تلاش در راه حق کند و برای انسان هیچ لذتی بالاتر از حق گرایی، حق شناسی، حق محوری، حق بینی و جهاد در راه حق نیست اینها بالاترین لذت برای روح انسان است.

وی با بیان اینکه مشکل ما این است به هر دلیلی ما را از حق مداری باز می دارند و هرگاه  انسان به  سمت باطل رفت از حق محوری دور میشود بیان داشت: گاهی همه چیز را می دانیم اما انکار می کنیم در واقع حق و حقیقت را انکار میکنیم.

عبادی افزود. نباید کارها،تقصیرهای خود را برگردن یکدیگر بیاندازیم و هر مشکلی که در جامعه است گاهی به این دلیل است که در راه حق گام برنداشتیم زیرا اگر  در راه حق قدم برداریم دیگر گمراه نمی شویم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه  وقتی حق مشخص شدباید تسلیم حق شویم در حالی که اکثر جامعه گاهی حق را میدانند اما دچار بیماری جهداندگفت: در میدان تسلیم عمل  و تعهد نباید در برابر باطل  تسلیم شد.  

اجلاسیه «مجاهدان در غربت» با حضور رئیس مجلس در دامغان برگزار می‌شودنماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سبک زندگی غربی منشاء بسیاری از بیماری‌ها استامام جمعه کرج: چرا برخی‌ با تلاش برای تصویب لوایح چهارگانه سنگ غرب را به سینه می‌زنند

عبادی افزود: غرب به عنوان سمبل جنایت غارت دنیا را به زندانی تبدیل  کرده  اما باز برخی  به دنبال غرب اند اینها به حق ظلم می کنند زیرا راه حق را می دانند اما به دنبال راهی باطل و پوچ میروند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بدترین دشمنان پیامبر حتی قبل از مبعوث شدن از پبامبر باخبر بودند زیرا در کتب تاریخی از خصوصیات آخرین پبامبر خدا بیان شده بود  اما با وجود همه شناخت ها ببینید که چه ظلم هایی بر پیامبر روا کردند!  دشمنان منتظر کوچکترین نقطه ضعف از پبامبر بودند .

 عبادی با بیان اینکه همه سرمایه ما عمرما است افزود: درخود بنگریم که دنبال چه راهی میرویم خدا برما اتمام حجت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  پای منبرها شنیدیم که گفته می شود زهری که امام حسن(ع) با آن شهید شد زهری بود که به وسیله دستگاه معاویه از سوی پادشاه روم آمده و این نشان میدهد دشمنان از همان قدیم وابسته به دیگران بودند و هر جا به ساز دشمن برقصیم مانند آنها هستیم اگر کسی زد و بند با بیگانه دارد او از آنهاست.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: هر حماسه‌ای، روایت فتح و جهاد تبیین می‌خواهد و باید این پیروزی بزرگ برای مردم روایتگری شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوا، پرهیزکاری، زهد و رستگاری دعوت کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند، کلید تمام خوبی‌ها زهد است.

او با اشاره به اینکه از ۴۰۰۰ شهید روحانی در کشور، ۴۰۰ شهید متعلق به مازندران است، افزود: شهرستان بهشهر فردا میزبان یادواره شهدای روحانی است.

خطیب نماز جمعه ساری به مناسبت‌های مختلف ملی اشاره کرد و گفت: روز جهانی ماما را در پیش داریم که خدمت بزرگی به جامعه برای به دنیا آوردن فرزندان می‌کنند و لازم است که مسؤولان به این قشر توجه کنند و ما هم از ماماها می‌خواهیم که سقط جنین انجام ندهند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در قوه قضائیه، مقننه و مجریه که مشکلات زیادی دارند، نیازمند «وعده صادق» هستیم، مسؤولان باید با یک حماسه، مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حضور مردم در انتخابات گذشته، ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در شهرها و شهرستان‌هایی که مرحله دوم انتخابات دارند، مردم بار دیگر حضور حماسی داشته باشند.

او جریان غزه را ظلم بزرگ صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: صهیونیست‌ها در باتلاق بزرگی گیر کرده‌اند که نیویورک‌تایمز افشا کرد. این اقدام، نمایشی از پیروزی بود و بعد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی که بتوانند فرماندهان حماس را شناسایی و ترور کنند.

محمدی لائینی اظهار کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم آن روز گذشت که ظالمان هر وقت دل‌شان خواست پیش روی و بعد عقب‌نشینی کنند؛ امروز مظلومان جهان و غزه و فلسطین یقه زورگویان را محکم چسبیده‌اند تا تسویه کامل نکنند رهای‌شان نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بیش از ۸۰ کشور غربی و هزاران دانشگاهی در جهان، علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند که نشان می‌دهد افکار جهانی جرثومه فساد را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه ساری بر لزوم همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • قیام طوفان‌الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی