Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@19:18:51 GMT

کالدرون : فعلا جز مهاجم بازیکن نمی‌خواهم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۵۳۷۶

کالدرون : فعلا جز مهاجم بازیکن نمی‌خواهم

گابریل کالدرون با ابراز رضایت از وضعیت کنونی تیم و تشکر از حمایت های هواداران گفت: برای نیم فصل جز مهاجم فعلا در پست دیگری بازیکن نمی خواهم.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از  باشگاه پرسپولیس وی تاکید کرد اگر تا قبل از نیم فصل در پست دیگری نیاز به جذب بازیکن باشد آن را به باشگاه اعلام خواهد کرد. در این نشست قوانین و مقررات نقل و انتقالات ایران هم بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 کالدورن با آگاهی قبلی  از پربودن لیست بزرگسالان تیم و اینکه فسخ قرارداد در مقطع کنونی با هر بازیکنی منجر به خالی شدن لیست تیم نمی شود  اعلام داشت خودش و کادر  فنی  برای نقل  و انتقالات نیم فصل همه گزینه های پیشنهادی باشگاه برای جذب مهاجم را بررسی خواهند کرد.

 

انصاری فرد به کالدرون اعلام داشت شما هم اگر مهاجمی که امکان جذب وی وجود دارد و مورد تایید است را معرفی کنید.

پرسپولیس تهران گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گابریل کالدرون سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد

مدافع بلند قامت تیم ملی هلند، بر حسب شرایط فعلی، به کارش در آنفیلد ادامه خواهد داد. 

در حالی که گزارش‌هایی از علاقه بایرن مونیخ به ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول حکایت دارند، او از تمدید قراردادش با قرمزها صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مدافع هلندی اخیراً به تیم غول‌پیکر فوتبال آلمان، بایرن مونیخ، که به دنبال بازسازی خود بعدِ از دست دادن قهرمانی بوندس‌لیگا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۳ است، لینک شده. فن دایک در صحبت با رسانه‌ها، به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم چیزی برای بحث کردن وجود ندارد چون خبری نیست. به گمانم، باشگاه خیلی درگیر این است که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد و این تمرکز اصلی است. همان‌طور که قبلا گفتم، من از حضور در اینجا خیلی خوشحالم، باشگاه را دوست دارم و شما هم می‌توانید این را ببینید. این باشگاه بخش بزرگی از زندگی من است، و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. حالا تمرکز روی دو بازی آخر است و سپس باشگاه روی این‌که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد، تمرکز می‌کند و یک دوره انتقال بزرگ هم وجود خواهد داشت که من بخشی از آن هستم.

به نظر می‌رسد با توجه به این‌که لیورپول در حال گذر از کلوپ به سوی آرنه اسلوت است، رفتن فن دایک از جمع قرمزپوشان در تابستان پیش رو بسیار بعید است. با این حال، اگر او قرارداد جدیدی در آنفیلد امضا نکند، در سال 2025 می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • مورینیو: اشتباه کردم که به خاطر رم، پیشنهاد تیم ملی پرتغال را نپذیرفتم
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!