Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎سعید عصمتی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث ورود پول‌های کثیفی که وارد شبکه نمایش خانگی از جمله پروژه «شهرزاد» شده است، گفت: پول کثیف اگر باشد ربطی به عوامل آثار ندارد به عنوان نمونه، پول‌هایی که در «شهرزاد» هزینه شد از فساد تهیه کنندگان و صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پول در یک مقطعی آمد و پس از فروش دی وی دی‌ها و پخش در وی او دی، پول‌ها برگشت و ضرری هم نداشت.

‎تهیه کننده «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» ادامه داد: پولی که از صندوق ذخیره فرهنگیان و یا بانک سرمایه برای شهرزاد خرج شده برگشته و به سود رسیده و ضرر نداشته است و تهیه کنندگان طبق قرارداد با عوامل هزینه کردند و خارج از قرارداد که به عوامل پرداخت نکرده اند.

‎او اضافه کرد: اگر هزینه کرد آن ده میلیارد تومان بود که به جز بازگشت اصل سرمایه گذاری اولیه این مبلغ سود هم به تهیه کننده برگردانده شد مضاف بر این ربطی به هنرپیشه‌ها ندارد که این پول کثیف بوده یا نه، اصلا مگر قانونی وجود دارد که هنرپیشه‌ها باید  تحقیق و تفحص کند که سرمایه ساخت فیلم از کجا می‌آید؟ پس نباید آنها پول‌ها را برگردانند، چرا باید این اتفاق بیفتد؟ مگر پروژه ضرر کرده است که این بحث‌ها را راه انداختند؟

‎عصمتی افزود: اصلا مگر فقط پول صندوق ذخیره فرهنگیان بوده؟ شاید از جای دیگر هم تامین هزینه کرده باشند، ده میلیارد تومان پول از جا‌هایی تامین شده به سود رسیده و به صاحب اثر برگردانده شده است و به عوامل شهرزاد هم هیچ ربطی ندارد. عوامل و بازیگران زحمت کشیدند، زمان گذاشتند و دستمزدشان را گرفتند و رفتند. اگر تهیه کنندگان شهرزاد یک کاردرست انجام داده باشند اتفاقا ساخت شهرزاد هست که هم سود اقتصادی داشته و هم توانسته با مخاطب رابطه خوبی برقرارکند و در تاریخ آثار هنری (سریال خانگی) ایران ثبت شود.

این تهیه کننده گفت: وقتی یک فیلمی برای ساخت از وزارت ارشاد مجوز می‌گیرد من نوعی به عنوان بازیگر یا عوامل با تهیه کننده اثر قرارداد می‌بندم، دستمزد می‌گیرم و کار می‌کنم حتی اگر مشکل فیلمنامه‌ای و خط قرمزی داشته باشد مسئولیتش با وزارت ارشاد، کارگردان و تهیه کننده است؛ «شهرزاد» که هیچ کدام از این موضوعات هم نداشته است و اگر سود یا زیان می‌کرد و یا هر اتفاقی برای آن می‌افتاد مگر بازیگران جوابگو بودند که الان آنها را مخاطب قرار داده ایم.

عصمتی در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: کاری مشترک به نویسندگی و کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه کنندگی خودم با نام «ربوده شده» خواهیم ساخت، این اثر به سه زبان عربی و ترکیه‌ای و ایرانی است که در سی قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نمایش خانگی تولید می‌شود.

او افزود: فیلمبرداری آن در خارج از کشور خواهد بود و بازیگران آن اکثرا خارجی و از لبنان و ترکیه هستند. موضوع آن اکشن با رگه‌های جاسوسی است و هم اکنون بازنویسی نهایی فیلمنامه را انجام می‌دهیم و پروانه ساخت آن بزودی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند

حجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمایت‌های جهانی از مردم غزه اظهار داشت: حمایت‌هایی که امروز در اقصی‌نقاط عالم و حتی در کشوری مانند آمریکا که به طرفداری و حمایت‌های بی‌دریغ حکومت آنها از اسرائیل معروف است، شاهد هستیم نشان می‌دهد که وجدان بشری مردم این کشور و بسیاری از کشورها به ویژه دانشجویان آمریکایی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قیام کردند، بیدار شده است.

وی تصریح کرد: البته این بیداری دیرهنگام بوده و باید بسیار زودتر از اینها مردم دنیا و دانشجویان و اقشار مختلف مردم، قیام و حرکت را انجام می‌دادند اما باز هم این مایه خوشبختی است که هنوز فطرت‌های انسانی به صورت کامل از بین نرفته است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا با وجود فضاسازی سنگین صهیونیست‌ها و رسانه‌های مربوط به اسرائیل که ابررسانه‌های تبلیغاتی دنیا را در اختیار دارند، به طور مرتب به نفع خود و علیه مردم مظلوم فلسطین فضاسازی می‌کنند اما هنوز هم وجدان انسانی و فطرت مردم دنیا به طور کامل از بین نرفته بلکه متوجه مسئله شده و بیدار شده‌اند و علیه استکبار قیام کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، هنوز انسان‌ها و وجدان‌های بیدار بسیاری در اقصی نقاط عالم وجود دارد که فریب تبلیغات فریبنده رسانه‌های متعلق به جبهه استکبار را نمی‌خورند و حقایق را اگر چه دیرهنگام اما متوجه شده و درک می‌کنند که جای خوشبختی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری بیان کرد: هم اکنون در آمریکا شاهد حرکت ارزشمند و انقلابی جوان‌ها هستیم و بنابراین این حرکت را به فال نیک گرفته و امید است این حرکات ادامه پیدا کرده و رژیم آمریکا را مجبور کند تا دست از حمایت بی‌دریغ خود از اسرائیل بردارد و شاید مقدمه‌ای برای عقب‌نشینی رژیم‌صهیونیستی از این همه ظلم و ستمی که علیه مردم فلسطین روا می‌دارد، باشد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر امید است که این حرکات هم در آمریکا و هم در سایر کشورها ادامه پیدا کند و وجدان بیدار و فطرت انسانی همه مردم دنیا به کمک و یاری مسلمانان ستمدیده فلسطین بیاید و شاهد یک خیزش عمومی و جهانی در مقابل این همه جنایات و نسل‌کشی و ظلمی که علیه مردم به کار می‌رود باشیم.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: این حرکت نشانگر این است که به اندازه‌ای این ظلم و ستم آشکار و این تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی عیان شده که همه مردم دنیا متوجه شده‌اند ماهیت این رژیم، کثیف و خون‌ریز و جانی و پلید است که باید از روی زمین محو شود و این حرکت‌ها پایان ظلم و اشغالگری در فلسطین را تصریح می کند تا به نابودی اسرائیل، بشریت نفس آسوده‌ای بکشد و از این همه ظلم و ستم به بشریت رهایی یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • (تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند