Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی با درخشش ملی پوشان ایران به پایان رسید و پاروزنان کشورمان پس از کسب ۷ مدال رنگارنگ با ایران بازخواهند گشت.

ملی پوشان ایران که همه در این مسابقات به مدال رسیدند ساعت ۱۴ فردا (دوشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی به کشور عزیزمان بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن نصیری در تکنفره سنگین وزن و نازنین ملایی در تکنفره سبک وزن قهرمان آسیا شدند و قایق دونفره سنگین وزن بانوان با ترکیب هانیه خرسند و نازنین رحمانی و قایق دونفره سبک‌وزن با ترکیب کیمیا زارعی و زینب نوروزی به مدال برنز آسیا دست پیدا کردند.

محمدابراهیم دولابی نماینده ایران در پاراروئینگ در مسابقه نمادین قهرمانی آسیا شرکت کرد و به مقام دوم رسید.

در روئینگ چهارنفره سیک وزن بانوان قایق ایران با ترکیب مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و شکیبا وقوفی به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: نایب قهرمانی تیم ملی کاناپولوی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

در روئینگ چهارنفره سنگین وزن مردان نیز قایق ایران با ترکیب بهمن نصیری، میلاد الله وردیان، امیرحسین محمودپور و سیاوش سعیدی به آب زد و به مدال برنز رسید.

عاقل حبیبیان در روئینگ تکنفره سبک وزن به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون قایقرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کرمان در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد و همدان میزبان با کسب ۶ طلا و ۳ نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم اردبیل هم با ۴ طلا و ۲ برنز روی سکوی سوم مسابقات نوجوانان ایستاد.

کد خبر 6099763

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز