Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@06:33:49 GMT

شناسایی هویت اجساد کامیون مرگ در انگلیس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۵۷۳۰

شناسایی هویت اجساد کامیون مرگ در انگلیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پلیس ویتنام نمونه‌های آزمایشی از مو و خونِ خانواده‌هایی را جمع‌آوری کرده که فکر می‌کنند نزدیکانشان در این کامیون بوده‌اند.

نمونه‌های جمع آوری شده قرار است برای انجام تست دی‌ان‌ای و بررسی مطابقت آنها با قربانیان پیدا شده در کامیون، مورد استفاده قرار بگیرند. تحقیقات پلیس درباره کشف جسدهای این مهاجران همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پلیس محلی انگلیس "مو رابینسون"، راننده کامیونِ حامل ۳۹ مهاجر غیرقانونی را که همگی در خودروی او جان باختند به قتل متهم کرده است.

اعضای خانواده "بوی‌تی نهونگ" ۱۹ ساله، جزو آندسته از خانواده‌های ویتنامی هستند که نگرانند عضو خانواده‌شان در بین این قربانیان بوده باشد. تصور می‌شود که او جوانترین قربانی این حادثه است.

یک نماینده از طرف سایت اینترنتی ویتنامی‌های ساکن بریتانیا، تصاویر ۲۰ نفر را که ممکن است در میان قربانیان باشند به بازرسان پلیس ارائه کرده است.

در حال حاضر پلیس گفته که در حال "تحقیق گسترده‌تری" است، زیرا تصور می‌شود کامیون کشف شده، یکی از سه کامیون حامل مهاجران غیرقانونی بوده و جمعا ۱۰۰ نفر مسافر این کامیون‌ها بوده‌اند.

چندین خانواده در ویتنام، پس از انتشار اولیه خبر کشف اجساد، نسبت به حضور اعضای خانواده‌شان در میان قربانیان ابراز نگرانی کرده‌ بودند.

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، مو رابینسون که ۲۵ ساله است، پس از پیدا شدن اجساد ۳۱ مرد و هشت زن در یک کانتینر یخچال‌دار بازداشت شد. به گفته پلیس، وی همچنین متهم به تخلفاتی مانند قاچاق انسان و مهاجرت و پولشویی شده است.

دو مرد و یک زن دیگر نیز در خصوص این پرونده تاکنون توسط پلیس بازداشت شده‌اند.

پلیس ایرلند شمالی در روزهای گذشته اعلام کرد که در جریان تحقیقات مرتبط به این رویداد، پلیس به سه ملک در ایرلند شمالی یورش برده و هم‌زمان آژانس ملی جرایم در حال یافتن سرنخ‌هایی از ارتباط میان این رویداد دلخراش و گروه‌های‌ تبهکاری سازمان یافته است.

پلیس دوبلین نیز یک مرد ۲۰ ساله را در خصوص این پرونده بازداشت کرده است.

گفته می‌شود کانتینر حامل اجساد از بلژیک آمده بود و پلیس بلژیک گفته که تحقیقات در این باره را شروع کرده است.

در ژوئن سال ۲۰۰۰ نیز اجساد ۵۸ مهاجر چینی در پشت یک کامیون در بندر "دووِر" در جنوب انگلیس پیدا شد. یک راننده کامیون هلندی سال بعد به جرم قتل آنها زندانی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مو انگلیس قتل خانواده قاچاق مهاجرت ایرلند بلژیک جرم قتل مرگ کامیون مهاجر غیرقانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...