Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دهم لالیگا، گرانادا بالاتر از غول‌های لالیگا در صدر جدول لیگ قرار گرفت.

طرفداری- دیگو مارتینز، سرمربی 38 ساله گرانادا تا این جای فصل عملکردی فوق‌العاده داشته است. گرانادا که در این فصل به لالیگا صعود کرده است، بالاتر از غول‌های لالیگا از جمله بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، صدرنشین است!

امروز در هفته دهم لالیگا، گرانادا در خانه توانست با نتیجه 1-0 برابر رئال بتیس به برتری برسد و بالاتر از بارسلونا، رئال مادرید، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد، صدرنشین لالیگا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قرار بود این هفته بارسلونا و رئال مادرید به مصاف یکدیگر بروند اما تظاهرات کاتالونیا باعث تعویق ال‌کلاسیکو و موکول شدن آن به تاریخ 18 دسامبر شد. از این رو رئال مادرید و بارسلونا هر دو یک بازی کم‌تر نسبت به گرانادا دارند اما با این حال، شاگردان مارتینز حداقل یک هفته هم که شده، از صدرنشینی لذت می‌برند.

ارزش بازیکنان گرانادا در ترنسفر مارکت فقط 33.5 میلیون یورو است که این رقم در مقایسه با ارزش بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا که بیش از یک میلیارد یورو هستند، تقریبا هیچ است و این چیزی است که کار گرانادا تا این جای فصل را ارزشمند کرده است. ارزشمندترین بازیکن گرانادا در ترنسفر مارکت، ماکسیم گونالون، هافبک 30 ساله فرانسوی با 4 میلیون یورو است که به صورت قرضی از رم به این تیم پیوسته است.

جدول لالیگا تا زمان نگارش این مطلب

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت